השוק

מהפכה בכרטיסי האשראי: חברת ויזה בדרך לשינוי ענק

Visa  ממציאה מחדש את הכרטיס: חושפת מוצרים חדשים לעידן הדיגיטלי, זהות דיגיטלית ובינה מלאכותית (Gen AI) תופסים את מרכז הבמה. החידושים החדשניים סוגרים את הפער בין חוויות מסחר אישיות לחוויות מסחר דיגיטליות
מערכת ice |  2
כרטיסי אשראי (צילום shutterstock)
בימים אלה, חושפת Visa את המוצרים החדשים והתקדימיים שיחוללו מהפכה בעולם כרטיסי האשראי. זאת על מנת לתת את המענה הכי מתאים ומדויק לצרכים העתידיים של בתי עסק, צרכנים ומוסדות פיננסיים המשרתים אותם.
החברה הכריזה  על הדור הבא של חוויות התשלום הדיגיטליות באמצעות כרטיס שיושקו במהלך השנה, ואלה הם:
אישור גמיש של Visa - Visa Flexible Credential
האישור הגמיש של Visa יאפשר לכרטיס יחיד לעבור בין שיטות תשלום, תוך מתן כוח הבחירה בידי הצרכן. עכשיו אנשים יכולים להגדיר בקלות פרמטרים או לבחור אם הם משתמשים בחיוב, באשראי, בתשלומים וכדומה.
הקשה אחת להכל - Tap to Everything
היום ישנם כ-שישה מיליארד מכשירים ניידים בעולם התומכים בטכנולוגיית NFC .בשנת 2023,Visa  עיבדה 84 מיליארד הקשות, כמעט פי 3 מ-2019, השנה, תהיינה זמינות דרכים חדשות להקיש ולהצמיד באמצעות מכשיר נייד שיהפכו לחלק בלתי נפרד מחווייתם של לקוחות Visa.
• לשלם: כל מכשיר יכול כעת להיות מכשיר המשמש לתשלום
• לאשר: מאמת בקלות את הזהות בעת קניות מקוונות
• להוסיף כרטיס: משפר את האבטחה בעת הוספת כרטיס לארנק או לאפליקציה
• ל-P2P (אדם לאדם): מאפשר לשלוח כסף בין משפחה וחברים באמצעות הקשה
מפתחות תשלום של Visa - Visa Payment Passkey Service
מפתחות תשלום של Visa יחליפו את הצורך בסיסמאות וקודים בעת עסקה מקוונת, ויאפשרו עסקאות מאובטחות ויעילות יותר. המפתחות שתוכננו במיוחד עבור תשלומים, מייצגים שינוי פרדיגמה מסיבי בתעשייה מכיוון שהם מאשרים את הזהות מבלי להפריע לחוויית התשלום ומבלי להפר את נוחיותה. 

(קרדיט: יח"צ)
לחץ לתשלום + מפתחות תשלום שלVisa   - Click to Pay + Visa Payment Passkey Service
Visa משלבת את שירות המפתחות ב-Click to Pay, ומעניקה חווית תשלום חלקה ומאובטחת יותר. בנוסף, בשווקים רבים ברחבי העולם, Visa תשתף פעולה עם מנפיקים על מנת לאפשר את שירות Click to Pay ו-Visa Payment בכרטיסיVisa  חדשים, תוך צמצום הזנה ידנית של פרטי כרטיס וסיסמאות מרגע הגעת הכרטיס.
תשלום באמצעות הבנק - Pay by Bank
עד כה תשלומים אלקטרוניים, כמו העברות בנקאיות, נותרו מחוץ למהפכה הדיגיטלית. עם Pay by Bank, מייצרת Visa דיגיטציה ומייעלת את חוויית התשלומים מחשבון לחשבון (A2A), ומעניקה לאנשים בחירה רבה יותר כיצד הם רוצים לשלם, בין אם זו העברה בנקאית, הגשת בקשה להלוואה או תשלום באמצעות מקור מימון אחר, כמו כרטיס אשראי.
Visa Protect עבור העברות מחשבון לחשבון
דרךVisa  עוברות מעל 200 מיליארד עסקאות מדי שנה ובכל עסקה היא מנתחת כ-500 רכיבי נתונים על מנת לזהות ולעצור הונאה בזמן אמת. בעבודה עם רשתות של תשלומים בזמן אמת (RTP – Real Time Payment) ברחבי העולם, מיישמת Visa ניסיון של 70 שנות מומחיות בשימוש בבינה מלאכותית כדי לסייע בהפחתת הונאות עבור תשלומי חשבון לחשבון ברשתות RTP. המערכת מזהה 60% מהונאות ה-RTP שלא זוהו בעבר ע"י מוסדות פיננסיים.
אסימוני נתונים - Data Tokens
באמצעות תשתית הטוקניזציה שלה, Visa מציעה דרך חדשה לאנשים לשלוט בנתונים שלהם ולקבל חוויות קניות טובות יותר, המופעלות על ידי AI.
אסימוני נתונים של Visa מאפשרים לצרכנים, להסכים לשתף את הנתונים שלהם בזמן שהם קונים באינטרנט, ואז לראות היכן הם שותפו ולבטל את הגישה ישירות מאפליקציית הבנק שלהם. Visa גם תעביר את אסימון הנתונים לבנק של הצרכן כדי לאתר היכן הנתונים שותפו, כך שהצרכן יוכל בקלות לבדוק היכן הם שותפו באפליקציית הבנקאות הסלולרית שלו ולבטל את הגישה אם יבחר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ויזה
    זושה 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל טוב ויפה תאורטית,יש אנשים שלא יודעים לקרוא אנגלית בכלל,מה יקרה?( אני יודעת) אבל הרבה אנשים מבוגרים לא יודעים,למה לסבך להם את החיים????
    סגור
  • את עושה צחוק???
    ברבור שחור 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קראתי את הכתבה בעיברית ולא הבנתי מילה מימה שהם אמרו שם! תכלס אחרי כל הסיפור 'להם מה הם רוצים ומה עושה הכרטיס החדש??
    סגור