השוק

בהובלת לאומי: הסטארטאפ הישראלי השלים גיוס במיליוני שקלים

חברת נור אינק אינוביישנס בע"מ, הודיעה כי בהנפקת זכויות שקיימה, גייסה החברה כ-5.9 מיליון שקל, כאשר כ-95% מהגיוס הגיע ממשקיעים ובעלי עניין קיימים. את ההנפקה הובילו לאומי פרטנרס חיתום
מערכת ice | 
כלכלה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת נור אינק אינוביישנס בע"מ שנוסדה על ידי מר משה נור, העוסקת במחקר ופיתוח של סוגים שונים של דיו פיגמנטי מבוסס מים, ירוק וידידותי לסביבה, הודיעה כי בהנפקת זכויות שקיימה, גייסה החברה כ-5.9 מיליון שקל, כאשר כ-95% מהגיוס הגיע ממשקיעים ובעלי עניין קיימים. את ההנפקה הובילו לאומי פרטנרס חיתום.
הדיו הפיגמנטי, שמפתחת החברה, מיועד לשימוש במספר תחומים ויהיה ניתן ליישום בהדפסה דיגיטלית בטכנולוגיית Inkjet ישירות על-גבי סוגי טקסטיל שונים, כולל בדים סינטטיים כהים הצבועים מראש; בהדפסה דיגיטלית בהזרקת דיו בפורמט רחב של טפטים, שלטי חוצות, פוסטרים, באנרים לפרסום ועוד.
בנוסף לכך, החברה מפתחת דיספרסיה פיגמנטית לבנה המשמשת כחומר בסיס להכנת דיו פיגמנטי על בסיס מים בצבע לבן ואת מוצר ה- SoftJet - חומר הכנה וריכוך של בדים לפני הדפסה דיגיטלית – מוצר התורם לחיסכון של כ-35% מתצרוכת החשמל וכ-40 ליטר מים הנצרכים בשלב הריכוך של כל מ"ר אחד של הבד המודפס - לאחר ההדפסה הדיגיטלית, ועוד. כל סוגי הדיו שהחברה שוקדת על פיתוחם הינם ידידותיים לסביבה ואינם מכילים חומרים רעילים.
כיום כ-20% מזיהום המים בשימוש תעשייתי מקורם בטיפולים אפליקטיביים לטקסטיל. בשנים האחרונות גוברות בשוק הטקסטיל העולמי מגמות של עליית המודעות הצרכנית לזיהום הנגרם על ידי תעשיית הטקסטיל, החמרת ההגבלות הרגולטוריות, והחמרת הפיקוח על ידי גופי פיקוח מסחריים בנוגע לשיטות הייצור ולסוג התרכובות הכימיות בהן ניתן להשתמש בביצוע טיפולים אפליקטיביים לטקסטיל.
עליית המודעות הצרכנית לקיימות בשוק הטקסטיל מובילה את חברות ההלבשה הגדולות בעולם לגבש תוכניות לשינוי שרשראות הייצור באופן שתהיינה יותר ידידותיות לסביבה. הגבלות אלו, והתגברות ההגבלות בעתיד הנראה לעין, יחייבו מותגים ויצרנים לשנות את תהליכי הייצור שלהם ולעשות שימוש בטכנולוגיות ירוקות מהסוג אותו מפתחת החברה.
בנוסף ליתרון האקולוגי הישיר לשימוש בטכנולוגיות ידידותיות לסביבה בתחום זה, קיים יתרון כלכלי מובהק ללקוחות הקצה, חברות ההדפסה ולקוחותיהם - המשתמשים הפרטיים ובתי הדפוס, הנובע מחסכון בעלויות אנרגיה בהשוואה לשימוש בדפוס קונבנציאלי; זאת כתוצאה מביטול השימוש או בשימוש בכמויות קטנות יותר של ציוד ומכשירים הצורכים חשמל ומים בכדי לטפל בבד המודפס לפני ואחרי ההדפסה על גביו בדפוס קונבנציונלי.
המודל העסקי של החברה מבוסס על OEM White Label, כאשר מוצרי החברה ימכרו לחברות המייצרות מערכות דפוס דיגיטלי שימכרו את מוצרי החברה כמוצר שלהן. השווי המצרפי של שוקי היעד אליהן נור אינק אינוביישנס פונה הוא כ-23 מיליארד דולר עם קצב צמיחה שנתי ממוצע של כ-19%.
שווקים אלה כוללים את שוק ההדפסות הדיגיטליות בפורמט רחב של שילוט חוצות ופרסום פנים, שוק ההדפסות הדיגיטליות לטקסטיל (ביגוד, עיצוב פנים, אופנה), שוק ההדפסות הדיגיטליות על גבי טפטים ושוק יצרניות הכימיקלים לתעשיות הדיו והדפוס הדיגיטלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה