השוק

דירוג עשירי העולם: אילון מאסק שומר על הפסגה, מי המפסיד הגדול?

מנכ"ל טסלה והרשת החברתית X ממשיך לאחוז במקום הראשון עם הון שמוערך ב-212.8 מיליארד דולר, לאחר שהכניס לחשבון הבנק שלו סכום של 2.9 מיליארד דולר. ג'ף בזוס במקום השני עם 201.4 מיליארד דולר, ארנו לא רחוק ממנו במקום השלישי, ומי סוגר את החמישייה?
מערכת ice | 
ברנאר ארנו, מארק צוקרברג, לארי אליסון (צילום shutterstock)
כמדי שבוע, המגזין פורבס מפרסם את דירוג עשירי העולם הנמדד על פי ההון המיוחס לכל אחד מהמיליארדרים הגדולים ביותר. מי שממשיך לככב במקום הראשון הוא אילון מאסק, מנכ"ל טסלה, SpaceX ובעלי הרשת החברתית X (טוויטר לשעבר). הונו מוערך ב-212.8 מיליארד דולר לאחר שהכניס לכיסו סכום של 2.9 מיליארד דולר. נזכיר כי לאחרונה שמו עלה בהקשר "מענק הענק" בסך 56 מיליארד דולר שנחסם על ידי בית המשפט.
במקום השני, מנכ"ל אמזון ג'ף בזוס (שנאלץ להתמודד בימים אלו עם לא פחות מ-15 אלף תביעות), עם הון שמוערך ב-201.4 מיליארד דולר, לאחר שהונו ירד ב-2.9 מיליארד דולר. במקום השלישי, בעלי קובצת לואי ויטון וכריסטיאן דיור שאיבד לאחרונה את המקום הראשון לטובת מאסק, ברנאר ארנו, עם הון שעומד על 195.5 מיליארד דולר לאחר שאיבד מהונו לא פחות מ-6.3 מיליארד דולר בשבוע החולף.
אחר כך, מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג עם הון של 176.5 מיליארד דולר לאחר שאיבד כ-1.8 מיליארד דולר. במקום החמישי, המיליארדר לארי אליסון איבד כ-337 מיליון דולר והונו עומד על 170.8 מיליארד דולר. במקום ה-16, האישה העשירה בעולם פרנסואה בנקורט מאיירס, עם הון שמוערך ב-97.5 מיליארד דולר לאחר שאיבד מהונה כ-2.3 מיליארד דולר. מרים אדלסון מככבת במקום ה-57, עם הון של 29.4 מיליארד דולר לאחר שהפסידה כ-59 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה