השוק

מהפכת תשלומים חדשה בדרך: מאסטרקארד והחברה הישראלית במהלך ענק

חברת הפינטק פאגאיה נבחרה לתוכנית Engage של ענקית התשלומים מאסטרקארד לטובת מציאת פתרונות למימון בתשלומים לבנקים ולסוחרים; המטרה - לאפשר ליותר ויותר בנקים ושותפי פינטק לספק הלוואות בתשלומים בזמן אמת ליותר לקוחות בנקודות מכירה בשטח.
מערכת ice | 
כסף-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
פאגאיה, חברת טכנולוגיה גלובלית המספקת פתרונות מוצר מבוססי AI לאקו-סיסטם הפיננסי, הודיעה היום (חמישי)  כי היא מצטרפת לתוכנית של ענקית התשלומים מאסטרקארד - Mastercard Engage.
תוכנית ה- Engage מחברת בין שותפי פינטק לבנקים וסוחרים במטרה לעזור להם להאיץ את נושא החדשנות באמצעות גישה לרשת העולמית, למומחיות, לטכנולוגיה ולמשאבים של פאגאיה.

כחברה בתכנית ה Engage, רשת הבינה המלאכותית של פאגאיה תאפשר החלטות אשראי מהירות וחכמות יותר, שיסייעו לבנקים ולגופי פינטק הזדמנויות חיבור רבות יותר למערכת נקודת המכירה (Point 0f sale) של לקוחות מאסטרקארד.
"באמצעות הצטרפות לרשת השותפים של מאסטרקארד Engage, רשת הבינה המלאכותית של פאגאיה ממשיכה לשנות את האקו-סיסטם של מימון הצרכנים על ידי מציאת דרכים חדשות לעזור לבנקים ולסוחרים להעמיק את קשרי הלקוחות, מבלי לקחת על עצמו סיכונים נוספים" ציין סנג'יב דאס, נשיא פאגאיה. "שיתוף הפעולה הזה יעזור להאיץ את חדשנות ולייצור הזדמנויות פיננסיות נוספות ליותר אנשים, לעתים קרובות יותר."
על פי הודעת החברה, תוכנית Engage של מאסטרקארד כוללת יותר מ-170 שותפים, כולל פאגאיה, וב-2023 לבדה חתמו שותפי Engage על מאות עסקאות מסחריות עם לקוחות מאסטרקארד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה