השוק

הבנקים חוגגים: איזה בנק הגדיל את הרווחים בכ-2 מיליארד שקל?

חמשת הבנקים הגדולים בישראל רשמו רווחים גבוהים ברבעון הראשון של שנת 2024, כאשר הבנק שהרוויח הכי הרבה היה בנק לאומי, שרווחיו גדלו בלא פחות מ-1.9 מיליארד שקל, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד
מערכת ice | 
בנקים (צילום אביב גוטליב, shutterstock, Magma Images)
ברקע התקופה הקשה שאותה חווים חלקים רבים בציבור הישראלי, בעקבות עליות המחירים כמעט בכל תחומי החיים, יש מי שדווקא מגדיל את הרווחים. על פי השוואה בין רווחי הבנקים הגדולים ברבעון הראשון לשנת 2024, נראה כי הרווחיות של הבנקים לא רק שלא קטנה, אלא גדלה.
בתום הרבעון הראשון הבנקים הציגו רווחים אדירים בסכום כולל של כ-7.5 מיליארד שקל, כאשר מדובר בעלייה של 1.3 מיליארד שקל מהרבעון המקביל אשתקד, בו רווחי הבנקים הסתכמו ב-6.2 מיליארד שקל.
הבנק שנמצא במקום הראשון בטבלת המרוויחים הוא בנק לאומי, שהרוויח כ-2.8 מיליארד שקל מתחילת השנה, כאשר מדובר בעלייה של כמעט 2 מיליארד שקלים, בהשוואה לרבעון המקביל בשנה הקודמת.
אחריו ברשימה נמצא בנק הפועלים, שהרוויח ברבעון הראשון השנה כ-1.9 מיליארד שקל, כאשר מדובר כמעט ברווחים זהים לתקופה המקבילה אשתקד, בה הרוויח בנק הפועלים כ-2 מיליארד שקל.
בנק מזרחי טפחות רשם רווחים נאים מאד בגובה 1.2 מיליארד שקל ברבעון הראשון, כאשר אחריו ברשימה נמצא בנק דיסקונט, עם רווחים של כמיליארד שקל. הבנק שסוגר את חמישיית הבנקים המרוויחים בישראל הוא הבנק הבינלאומי, שרשם רווחים בגובה של כחצי מיליארד שקל ברבעון הראשון.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה