השוק

איש העסקים הישראלי ניצל מניסיון חיסול: כך העבריינים נתפסו על חם

במהלך הלילה פעלו שוטרי המחוז הצפוני של משטרת ישראל בכפר טורעאן, כאשר במהלך הפעילות הבחינו השוטרים בשני חשודים רכובים על גבי טרקטורון כשהם מבצעים ירי מסיבי לעבר בית מגורים של איש עסקים. השוטרים ירו לעבר החמושים, שנמלטו מהמקום. בהמשך, שניים מהם הגיעו לבית החולים במצב קשה
מערכת ice |  1
אילוסטרציה (צילום freepik)
במהלך הלילה פעלו שוטרי המחוז הצפוני של משטרת ישראל בכפר טורעאן, זאת על מנת להבטיח את שלום התושבים. במהלך הפעילות הבחינו השוטרים בשני חשודים רכובים על גבי טרקטורון כשהם מבצעים ירי מסיבי לעבר בית מגורים ובו משפחות וילדים.
השוטרים חתרו למגע במהירות וביצעו ירי לעבר שני החמושים שבסופו של דבר נמלטו מהזירה על גבי הטרקטורון. זמן קצר לאחר מכן התקבל דיווח מבית החולים האיטלקי בנצרת על שני פצועי ירי במצב קשה שהגיעו לחדר המיון. השוטרים הגיעו לבית החולים ועצרו את החשודים תושבי  עוזייר וטורעאן בחשד למעורבות בירי.
שוטרי מחוז צפון נמצאים כעת בזירת האירוע, פתחו בחקירת נסיבות הירי לעבר הבית ומבצעים סריקות בשטח בסיוע מסוק מהמערך האווירי של משטרת ישראל. על פי הדיווחים בתקשורת הישראלית, מדובר בניסיון חיסול בבית של איש עסקים בעיר, שזהותו אינה נחשפה.
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לאירוע הקשה כי "ידע כל עבריין שמסכן אחרים, שהוא יתקל בשוטרים נחושים שלא יהססו לפעול על מנת לנטרל את האיום על בטחון האזרחים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קדימה משטרת ישראל . לירות ולא לחשוש . תעשו סוף לדבר הזה (ל"ת)
    כל הכבוד !!! 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור