השוק

חוזים בשווי של יותר מ-45 מיליון דולר: רדקום במהלך ענק

חברת "רדקום" מבטיחה חוזים חדשים בהיקף של יותר מ-45 מיליון דולר במהלך המחצית הראשונה של שנת 2024. חיליק איטמן, המנכ"ל הזמני של רדקום: "הבטחת חוזים חדשים בשווי של מעל ל-45 מיליון דולר מחזקת את המיצוב של רדקום כספק מוביל של פתרונות מבוססי ענן למפעילות תקשורת, במיוחד עבור המעבר לרשתות 5G מבוססות ענן"

מערכת ice | 
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לאחר שבחודש מאי האחרון רדקום הכריזה על עלייה של כ-17.5% בהיקף ההכנסות וציינה כי הנתון הסתכם בכ-14.1 מיליון דולר, היום (חמישי) החברה מעניקה בשורה חדשה בנוגע לאופן פעילותה הכלכלי. 
בהודעה הרשמית שהחברה פרסמה היום, נכתב כי הנהלת רדקום הבטיחה חוזים חדשים בהיקף של למעלה מ-45 מיליון דולר במהלך המחצית הראשונה של שנת 2024. מדובר בהישג מרשים עבור "רדקום", נוכח העובדה כי אותו מהלך מעניק אישור נוסף לאסטרטגיה של החברה הכוללת שאיפה להגדלת הכנסות באמצעות פתרונות חדשניים ובמיוחד במיוחד לאור המעבר לטכנולוגית 5G ורשתות מבוססות ענן. 
חיליק איטמן, המנכ"ל הזמני של רדקום: "הבטחת חוזים חדשים בשווי של מעל ל-45 מיליון דולר מחזקת את המיצוב של רדקום כספק מוביל של פתרונות מבוססי ענן לפעילות תקשורת, במיוחד עבור המעבר לרשתות 5G מבוססות ענן".
לדבריו, מדובר בהצלחה של ממש אשר ממחישה את יכולת החברה להרחיב את הפתרונות החדשניים של החברה ולהתקדם הלאה. "הישגים אלה מדגישים את המחויבות שלנו לספק פתרונות חדשניים אשר עונים על הצרכים המתפתחים של לקוחותינו, ואנו מאמינים שהתנופה החיובית תמשיך לאורך השנה", כך ציין איטמן. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה