השוק

סיפיה זכתה במכרז יוקרתי; המניה עלתה במחזור גבוה

סיפיה שמפתחת מערכת שמונעת הסחות דעת מנהגים זכתה במכרז יוקרתי והמשקיעים מגיבים בהתאם; המניה שכבר עלתה במהלך היום בשיעור דו-ספרתי, גמרה את המסחר בעליות של כ-4%  תוך שהמניה מרכז מחזור של פי 3 מהמחזור הרגיל
ניצן כהן |  1
אילוסטרציה AI
סיפיה היא אחת החברות המעניינות בבורסה. החברה מחזיקה בפיתוח של תוכנה שמונעת הסחות דעת מנהגים. המערכת למעשה אינה מאפשרת קפיצה של התראות שאינן קשורות לנהיגה וכן הלאה ובכך היא אמורה לסייע בצמצום תאונות הדרכים, מה שהוא אינטרס משמעותי ציי רכב, חברות הביטוח וכן הלאה.
החברה הודיעה היום (ב') כי זכתה במכרז להתקנה של המערכות שלה ב-5 דגמי משאיות של יצרנית אירופאית מובילה. במסגרת הזכיה, שהינה הזכיה השלישית של סיפיה עם יצרניות רכב אירופאיות ב-12 החודשים האחרונים, צפויה מערכת ה-Driver Sense של החברה לניטור נהג (DMS), להיות מותקנת על רכבים מסחריים אשר ייוצרו באירופה, ומיועדים לשיווק ברחבי העולם. תחילת הייצור המסחרי של הדגמים הללו צפויה להיות במהלך שנת 2025. 
יהודה הולצמן, מנכ"ל סיפיה אמר כי: ״הסביבה הרגולטורית המתפתחת באירופה מתמרצת את יצרניות הרכב לעצב מחדש את סטנדרט הבטיחות שלהן, ואנו עדים לכך שיותר ויותר יצרניות אירופאיות בוחרות דווקא בפתרון של סיפיה. אנחנו חווים גידול משמעותי בהיקף הזכיות ביבשת, זאת לצד זכיות עליהן דיווחנו בטריטוריות נוספות. הזכיות מסמנות ביתר שאת את ההמשך של מגמת הצמיחה המואצת שרשמנו בשנה האחרונה. הזכיה הנוכחית צפויה להתחיל להניב פירות החל משנת 2025, עת צפוי להתחיל הייצור הסדרתי של הדגמים". 
סיפיה היא למעשה חברת אוטו-טק שמפתחת ומשווקת פתרונות מבוססות בינה מלאכותית (AI) לניטור נהג ופנים הרכב (DMS/OMS), שנועדו ליצור חוויות נסיעה בטוחות יותר ומהנות יותר. מוצרי הדגל של החברה, ה-Driver Sense וה-Cabin Sense, מיועדים ליצרניות רכב (OEM) ועושות שימוש בעיבוד תמונה ובינה מלאכותית לצורך ניטור הנהג ופנים הרכב. כמו כן, לחברה מוצר ייעודי Cipia-FS10 לניטור נהג בציי רכב.
מניית סיפיה עלתה כבר במהלך היום בשיעור דו-ספרתי אולם סיימה את המסחר בעליות של כע-4% תוך שהמניה מרכזת מחזור הגבוה פי 3 מהמחזור הממוצע במניה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החברה מפסידה כסף כבר שנים
    ירום 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משקיעים שמו כסף על חתול בשק
    סגור