השוק

למען קידום נשים במקצועות הטכנולוגיים: הכנס שנערך היום

כנס ה- Women in Data Science התקיים בפעם השביעית ועסק במחקר ופיתוח של נשים מובילות בתחומי הדאטה, בכנס, הכלל הרצאות ודיונים שונים, נכחו כ0300 אנשי דאטה והכנסותיו נתרמו לאיגוד לסיוע לנפגעי תקיפה מינית 
מערכת ice | 
כנס WiDS (צילום מנש כהן)
היום (ב') התקיים כנס (WiDS) Women in Data Science השביעי בישראל, בארגון, מימון והובלת חברת הפינטק Intuit. האירוע התמקד במחקר ופיתוח של נשים מובילות בתעשייה, באקדמיה, בתחומי הדאטה והאלגוריתמים, וכלל סדרת הרצאות ו'שולחנות עגולים' לדיונים ונטוורקינג. בכנס נכחו כ-300 אנשי דאטה, חוקרים וחוקרות, וכל הכנסותיו נתרמו למען האיגוד המרכזי לסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית.
כנס WiDS איגד אנשי הייטק וחוקרות וחוקרים מהאקדמיה, שעניינם ועיסוקם מתמקד ב-Data science, Machine learning וכמובן AI. כפי שמעיד עליו שמו של הכנס – כל ההרצאות היו של דוברות מעולמות מדעי הנתונים, כל אחת והזווית שלה על הנושא, הידע שהיא מביאה עמה, ניסיונה ופריצות הדרך שעשתה.
האירוע נפתח בשתי הרצאות מרכזיות הנוגעות לאתגרים ולהשפעות שמביאה עימה הבינה המלאכותית. הראשונה הייתה של ד"ר איה סופר, סגנית נשיא לטכנולוגיות בינה מלאכותית ב-IBM ומנהלת מעבדת המחקר של IBM בישראל והשנייה הייתה של פרופ' רעות צרפתי, שמובילה את מעבדת המחקר לעיבוד שפה טבעית (ONLP Lab) באוניברסיטת בר-אילן. 
במהלך האירוע התקיימו הרצאות נוספות וכן תשעה שולחנות עגולים בהם נפתח שיח סביב נושאים בוערים כמו בניית אסטרטגיה ב-AI, אבטחה ב-AI, עבודה עצמאית בתחום מדעי הנתונים, מדידת התרומה של AI ל-KPI של החברה ועוד.
נועה איל אלטמן, אור בסון וניצן גדו, מדעניות נתונים בכירות ב- Intuit ונציגות WiDS בישראל מספרות: "למרות האירועים במדינה והמתיחות הביטחונית, קיבלנו לקראת הכנס השנה כ-100 פניות מצד מומחיות בתחום הדאטה והמחקר שהגישו מועמדות להציג את עבודתן בכנס. בזכות העובדה הזו הצלחנו להרים אג'נדה עשירה - ככל הנראה המעניינת והמקיפה ביותר שהיו עד כה. כנס WiDS מבטא את הכישרון והפוטנציאל העצום שמביאות איתן נשים פורצות דרך בתחום, ונותן להן את הבמה הראויה להציג את עבודתן ולעודד שיתוף והפריה הדדית".
מוטי אליאב, מנהל מרכז המו"פ המקומי של Intuit בישראל: "קידום נשים במקצועות טכנולוגיים היא חלק מהמחויבות של Intuit בכל העולם. אצלנו באתר בישראל, 50% מהצוות הניהולי של החברה הוא נשים, ו-39.1% מהתפקידים הטכנולוגים מאוישים ע"י נשים. אנחנו גאים לערוך את כנס WiDS זו השנה השביעית את הכנס בישראל, ולתת במה ראויה עבור לנשים מוכשרות ומובילות בתחום ה-data science".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה