השוק

ב-47 מיליון שקל: איש העסקים רכש את מניות אחיינו בעמינח

התמחרות מדהימה בעמינח: רוני שוורץ מכר את מניותיו ב-47 מיליון שקל. החברה עברה דרמה משפחתית סוערת בשנים האחרונות. לאחר מאבקי כוח ממושכים, האחים אמנון ורוני שוורץ הגיעו לידי פירוק שותפות מפתיע במהלך התמחרות מרתקת שהסעירה את הכלכלה הישראלית.
מערכת ice |  1
עמינח. שילוט חוצות אביעוז קריספין (צילום יח"צ)
הסאגה המשפחתית בחברת עמינח הגיעה לסיומה. ההתמחרות הסתיימה בהפתעה מוחלטת כאשר רוני שוורץ, שכיהן כמנכ"ל משותף עם דודו אמנון, מכר את מניותיו תמורת 47 מיליון שקל. שווי החברה הוערך על 280 מיליון שקל, לאחר שרוני סירב להעלות את הצעתו עבור מניות בני משפחתו מעבר לרף זה.  
על פי הפרסום בכלכליסט, במהלך ההתמחרות הדרמטית, אמנון שוורץ יחד עם אחייניו זיו ושירי, המחזיקים ביחד ב-83.34% ממניות החברה, הציעו לרכוש את מניותיו של רוני (16.67%). רוני, שלא רצה להיכנע למשפחתו, הציע מחיר גבוה יותר בניסיון לרכוש את מניותיהם, אך נדחה על הסף.

המשמעות המרעישה היא שרוני שוורץ יסיים את תפקידו כמנכ"ל המשותף ויעזוב את עמינח, בעוד דודו אמנון ישאר כמנכ"ל היחיד. בשלב מאוחר יותר, עשויה החברה למנות מנכ"ל חיצוני שאינו בן משפחה.  
מסקנה מרגשת: התמחרות זו מסמנת את סופה של דרמה משפחתית ממושכת שטלטלה את אחת מחברות הסחר המובילות בישראל. עם עזיבתו של רוני שוורץ, עמינח תפתח פרק חדש ומרתק בדרכה להמשך הצלחה עסקית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגיע הזמן
    מיכאל 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו החברה תגיע למקומות שהיא צריכה להיות בהם . יש מנהל אחד , אסטרטגיה אחת , מטרה אחת .. יישר כוח
    סגור