השוק

אלי כהן, מנכ"ל הבינלאומי ברכש יוקרתי מבנק הפועלים | כל הפרטים

מנכ"ל הבנק הבינלאומי, אלי כהן, מתחיל להזיז את ספינת הענק עליה הוא מופקד ומכריז היום על שני מינויי בכירים במערכת - כל הפרטים
ניצן כהן |  3
הבנק הבינלאומי (צילום Magma Images, פלאש 90)
אלי כהן, המנכ"ל החדש של הבנק הבינלאומי מתחיל להזיז את ספינת הענק וממנה שני בכירים. ורד גולן תמונה לסמנכ"לית בבנק, חברת הנהלה העסקית. זאת במקומו של בנצי אדירי שהודיע לאחרונה על פרישתו מהבנק.

גולן (46) רו"ח מאז 2004 מכהנת בבנק מאז 1996 בשורה של תפקידים, ברובם בחטיבה העיסקית: מאז 2014 מכהנת גולן כראש סקטור בנייה ונדל"ן בחטיבה העסקית, תפקיד בו הובילה, ניהלה ופיקחה על תיק האשראי בתחומי הבניה והנדל"ן, וניהלה את קשרי הלקוחות הגדולים של הסקטור.
 
המינוי אושר על ידי בנק ישראל ויכנס לתוקף ב1- ליולי.
עוד הודיע הבנק על מינויה של עו"ד ד"ר מוריה הופטמן-דורון לסמנכ"לית, לחברת הנהלה בבנק וליועצת המשפטית הראשית. זאת במקומה של עו"ד חביבה דהן שהודיעה לאחרונה על פרישתה לגימלאות לאחר כהונה של 35 שנים בבנק מתוכם 7 שנים כיועצת המשפטית הראשית של הבנק .
הופטמן-דורון (54) היא בעלת ניסיון מקצועי רחב ומגוון בשורה של תפקידים בכירים כיועצת משפטית במערכת הבנקאית. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת אגף הייעוץ המשפטי לפיתוח מוצרים, טכנולוגיה וחדשנות בבנק הפועלים ולפני כן כמנהלת אגף הייעוץ המשפטי המרכזי בפועלים.
בשנים 2009-2018 כיהנה הופטמן-דורון כיועצת המשפטית הראשית של בנק אגוד ולפני כן, בשנים 1993-2009 כיהנה כעורכת דין בבנק הפועלים בתחומי בנקאות מגוונים ובתחום המיזוגים והרכישות, וכסגנית ליועץ המשפטי.
להופטמן-דורון תואר LL.B בהצטיינות מהפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן ותואר Ph.D במשפטים, גם הוא מאוניברסיטת בר-אילן. בנוסף היא מרצה בתחומי מומחיותה באוניברסיטת רייכמן.
המינוי אושר על ידי בנק ישראל וייכנס לתוקף במועד שיקבע בהמשך.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הכל יעשה בשביל לקבל כותרת
    מי 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פופוליסט שר ההצהרות
    סגור
  • 2.
    בנק מס אחד (ל"ת)
    ע 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד. משרת את המדינה (ל"ת)
    אזרח 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור