השוק

הכנסות של חצי מיליארד שקל בשנה: אימפריית הפטריות הישראלית

רמו בן שושן הוא הבעלים של חברת הענק מרינה פטריות הגליל, עסק שמכניס חצי מיליארד שקל בשנה. כעת הם עומדים בפני עסקה עם שטראוס בה היא תרכוש מהם את פעילות סלטי הפטריות הטריים בסכום של 35 מיליון שקל.
מערכת ice | 
מניות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)

רמו בן שושן, חלוץ תעשיית הפטריות בארץ בעלים של חברת מרינה פטריות הגליל. האימפריה הזו שבנה בן שושן, שהחל דרכו כממיין ביצים, מגלגלת כחצי מיליארד שקל בשנה.
 

כפי שפורסם באתר החדשות דה מרקר, הכל קורה במושב חוסן שבגליל, במבנה מיוחד עם חדרי ענק מבוקרים, שם מתבצע קטיף פטריות שמפיניון. זאת כאשר בכל קומה ישנה תערובת שחורה של הפטריות שבסופו של דבר מתאחדות לכדי רגלי פטריות ומצמיחות את כיפת הפטריה הלבנה.
 


הבעלים הידוע בכינוי רמו מחזיק גם ביקב משלו כמובן, שאטו רמו. הפטריות מוצגות שם גם כאומנות ותמונות שלהן מעטרות את הקירות והוויטרינות. כמו גם פסלים הזהים בגודלם של הפטריות מפוזרים במקום.  ב-2015,  רמו קיבל את פרס החקלאי המצויין מהנשיא.

הפטריות הן חלק מטרנד האכילה הבריאה, בשל היותן עשירות במינרלים ודלות קלוריות. המותג של רמו מרינה חולש על כמחצית מהשוק בישראל. על פי דיווחים, ככל הנראה מרינה תרכוש משטראוס את פעילות סלטי הפטריות הטריים, במחיר עתק של כ-35 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה