השוק

נייס חוגגת: המנכ"ל הפורש יקבל מענק בשווי עד 36 מיליון שקל

החברה הישראלית תעניק לברק עילם 50 אלף מניות חסומות על בסיס שוויה הנוכחי. הוא צפוי להישאר בתפקידו עד פברואר 2025. שכרו של עילם במהלך העשור בו ניהל את החברה עמד על 125 מיליון דולר במונחי עלות
מערכת ice | 
נייס (צילום ויקיפדיה, pixabay)
חברת נייס הישראלית מבקשת לאשר למנכ"ל היוצא ברק עילם בונוס בשווי כ-36 מיליון שקל, שהם 50 אלף מניות חסומות על בסיס שוויה הנוכחי של החברה. ב-3 ביולי תתכנס אסיפת מניות במטרה לאשר את ההחלטה, שהתקבלה כבר על ידי הדירקטוריון. המניות יבשילו ברובן (60%) עד יולי 2025, והיתר לפי ביצועי החברה והמדיניות הקיימת.
עילם הודיע לאחרונה על פרישתו מחברת הטק לאחר כ-25 שנה בחברה, וכ-10 שנים כמנכ"ל. הוא צפוי להישאר בתפקידו הנוכחי עד פברואר 2025 במקום המועד המקורי, שהיה 31 בדצמבר, על מנת להשלים את פרסום הדוחות השנתיים. הוא גם יאריך את הסכם אי ההתחרות שלו בחצי שנה. שכרו של עילם בעשר השנים בהן ניהל את נייס עמד על 125 מיליון דולר במונחי עלות.
לפי החברה, שווי החבילה גבוה רק במעט מהשווי של מענקי ההון למנכ"לים לעומת חציון קבוצת החברות הרלוונטיות. בדיווח בכלכליסט מצוין כי בהודעה על פרישתו שפורסמה ב-16 במאי נמסר כי עילם ישתתף באופן פעיל בחיפוש אחר מחליפו לצד הדירקטוריון ויעבוד באופן צמוד עם המנכ"ל החדש. כמו כן, ימשיך לייעץ ולתמוך באסטרטגיית החברה לאורך החציון הראשון של 2025.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה