השוק

דירוג עשירי ישראל: אדלסון צונחת, עידן עופר מזנק בענק

האישה החזקה בארץ ירדה מתחת לרף ה-30 מיליארד דולר והיא ניצבת במקום ה-57 ברשימה העולמית. אייל עופר רשם מכה קלה בכנף, בדמות הפסד של 8 מיליון דולר. וגם: מה עשה הכסף של רומן אברמוביץ' וכמה שווה טדי שגיא?
מערכת ice |  1
מרים אדלסון, רומן אברמוביץ, סטף ורטהיימר, יורי מילנר (צילום shutterstock, flickr/ TechCrunch, פלאש 90/ אריה לייב אברמס, יונתן זינדל, ויקיפדיה)
במסגרת דירוג עשירי העולם של המגזין הכלכלי פורבס, פורסם כמדי שבוע גם דירוג עשירי ישראל. בראשו ניצבת בגאון אשת העסקים מרים אדלסון, שרשמה לאחרונה שורת הפסדים שהורידו אותה לפרק זמן קצר מתחת לרף 30 מיליארד הדולר. אדלסון סיימה את השבוע כשהונה צונח ב-371 מיליון דולר והיא מוערכת ב-29.7 מיליארד דולר. אדלסון ירדה למקום ה-57 בדירוג העולמי.
במקום השני אייל עופר, כשהוא מצמצם משמעותית את הפער ממנה. הונו האישי מוערך ב-24.3 מיליארד דולר והוא הפסד קל של כ-8 מיליון דולר בשבוע האחרון. עופר הבכור ירד למקום ה-82 ברשימת עשירי העולם. אחיו הצעיר של אייל, עידן עופר, רושם רווח של 49 מיליון דולר, והונו מוערך כעת ב-19.1 מיליארד דולר כשהוא ניצב במקום ה-100 העולמי.
רומן אברמוביץ', נותר במקום הרביעי כשהונו עומד על 9.7 מיליארד דולר, ללא רווחים או הפסדים השבוע, כשהוא ניצב במקום ה-245 בדירוג העולמי. את החמישייה הפותחת בעשירי ישראל סוגרים האחים דימיטרי ואיגור בוכמן. הונם של האחים בוכמן מוערך כעת ב-9 מיליארד דולר, כשהם יורדים מעט למקום ה-273 ברשימה העולמית ללא רווחים או הפסדים במהלך השבוע.
טדי שגיא במקום השישי עם נתון של 6.4 מיליארד דולר ומדורג 456 בעולם. סטף ורטהיימר השביעי כשהונו מוערך ב-6.3 מיליארד דולר והוא מדורג 480 בעולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אולי משהו יכול לתמוך בי במנה שווארמה. (ל"ת)
    מוטי 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור