השוק

שטראוס מרוויחה בענק: זו העסקה הגדולה של החברה

שטראוס נמצאת במשא ומתן מתקדם עם פטריות מרינה על מנת למכור את חברת הבת של הראשונה, פטריות מרינה. העסקה צפויה להסתכם בכ-30 מיליון שקל 
מערכת ice | 
עפרה שטראוס (צילום מסך כאן 11, shutterstock)
"פטריות מרינה" צועדת לעבר עסקה עם חברת הבת של שטראוס, טעם הטבע. בכלכליסט מפרסמים שמתבצע משא ומתן מתקדם לעבר רכישה של טעם הטבע על ידי פטריות מרינה, היקף העסקה צפוי לעמוד על כ-30 מיליון שקל והיא צפויה לכלול גם את מפעל החברה ואת פעילותו.
 
על פי הפרסום, במרינה מתכוונים לרכוש רק את פעילות החברה ולא את התאגיד, לכן ייתכן שכל הפעילות שנוגעת לקטניות קפואות תישאר בשליטת שטראוס. ברקע תוצאותיה הכספיות של חברת המזון, גל עליות המחירים במשק והביקורת שהוטחה כלפיה על חלוקת הדיבידנדים, שטראוס צפויה לצאת משלוש פעילויות. החברה תמכור את חלקה, בשיעור של כ-51%, בשותפות עם קיבוץ יד מרדכי לייצור ושיווק דבש, שמן זית ורטבים.
בנוסף, החברה תמכור את פעילות רשת דוכני הקפה "עלית", המפעילה דוכני קפה ב-64 נקודות מכירה ברחבי הארץ, ביניהן תחנות רכבת ומקומות ציבוריים.
שלישית, שטראוס תמכור את פעילות מותג הירקות הטריים המצוננים "טעם הטבע". במהלך כנס המשקיעים לסיכום שנת 2023 הציג שי באב"ד את אסטרטגיה המעודכנת של החברה, וחשף את הפרטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה