השוק

מהפכה בתחנות הדלק: כרטיסי הדלק משתלטים על אירופה

נאייקס מכריזה על שותפות עם DKV Mobility להרחבת יכולות התשלומים שלה ברחבי אירופה. DKV Mobility היא פלטפורמת ה-B2B המובילה לפתרונות ותשלומים on-the-road באירופה
 
מערכת ice | 
כרטיסי אשראי-אילוסטרציה (צילום pixabay, shutterstock)
נאייקס מכריזה על שותפות עם DKV Mobility להרחבת יכולות התשלומים שלה ברחבי אירופה. DKV Mobility היא פלטפורמת ה-B2B המובילה לפתרונות ותשלומים on-the-road באירופה
נאייקס פלטפורמת מסחר ותשלומים גלובלית שנועדה לסייע לקמעונאים להרחיב את עסקיהם, מכריזה על שותפות עם DKV Mobility שתרחיב את תשתית התשלומים של נאייקס ברחבי אירופה. בהתאם להסכם, כרטיסי הדלק של DKV Mobility יתקבלו במסופי התשלום של נאייקס החל מהמחצית השנייה של 2024.
DKV Mobility היא פלטפורמת ה-B2B המובילה לתשלומים ופתרונות בדרכים, המציעה גישה לרשת  אוטונומית הגדולה ביותר לאנרגיה באירופה הכוללת 66,000 תחנות דלק ו-666,000 תחנות טעינה ציבוריות וחצי ציבוריות לרכב חשמלי (EV). במסגרת שותפות זו, ניתן יהיה להשתמש בכרטיסי דלק DKV בכ-10,000 אתרי שטיפת מכוניות ברחבי אירופה שבהם כבר מותקנים מסופי VPOS Touch ו-Onyx Payment של נאייקס.
 
"השותפות של נאייקס עם DKV Mobility היא צעד חשוב עבורנו בהרחבת ההיצע שלנו בשוק האנרגיה", אמר יאיר נחמד, מנכ"ל נאייקס. "נהגים שישתמשו בכרטיסי התדלוק של DKV במסופי התשלום של נאייקס ברחבי אירופה יוכלו להנות מחווית תשלום משופרת, כחלק מהרחבה משמעותית של היכולות של נאייקס ברחבי אירופה".
"שיתוף הפעולה עם נאייקס מאפשר לנו לקבל בברכה שותפים חדשים לרשת שלנו על ידי שימוש בתשתית התשלומים הקיימת של נאייקס  ללא צורך בהשקעה נוספת", אומר סוון מהרינגר, מנהל אנרגיה ושירותי רכב ב-DKV Mobility.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה