השוק

מי החברה שגייסה 15 מיליון דולר? המימון החדש של הבנק בקוסטה ריקה

בשיתוף פעולה חדש בין EMGA לבין JICA הצליחו החברות לגייס קו אשראי בשווי מיליוני דולרים עבור Banco Improsa. מדובר בשיתוף פעולה בין לאומי בין שלוש החברות, שבסיס כל אחת מהן בארץ אחרת. "תרומה לצמיחה כלכלית במדינות מתפתחות"

מערכת ice | 
Emerging Markets Global Advisory LLP-EMGA (צילום vecteezy)
בנק ההשקעות EMGA הודיע היום (רביעי) כי הצליח לגייס קו אשראי בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa. Banco Improsa הוא בנק מסחרי בקוסטה ריקה המתמחה בשווקי נישה ומתן פתרונות מימון לעסקים קטנים ובינוניים. הבנק מהווה חברת בת לחברה Grupo Financiero Improsa.
קו האשראי ניתן מטעם הסוכנות הבין לאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA). זוהי סוכנות ממשלתית המספקת את מרבית הסיוע הכלכלי הרשמי עבור ממשלת יפן. הסוכנות מסייעת לצמיחה הכלכלית והחברתית של מדינות מתפתחות ומקדם שיתוף פעולה בין לאומי. פליקס אלפיזאר לובו מנכ"ל Banco Improsa מסר כי "אנחנו גאים לחלוק את היעד של JICA שהינו תרומה לצמיחה הכלכלית והחברתית במדינות מתפתחות".
 
חברת EMGA, ראשי תיבות של EMERGING MARKETS GLOBAL ADVISORY, שבסיסה בניו-יורק ולונדון, מגייסת עבור תאגידים ומוסדות פיננסיים חוב או הון עצמי חדש. החברה מתמקדת בהשקעות נישה ומרבה להשקיע בשווקים מתפתחים כגון קוסטה ריקה.
בעבר דווח ב-ice כי החברה סייעה בגיוס עבור גורמים גם בפקיסטן ואקוודור. "הניהול החזק והמצב הפיננסי הבריא של Banco Improsa היו הגורמים המרכזיים שסייעו לצוות בנקאות ההשקעות של EMGA להבטיח מימון זה", אמר מנכ"ל EMGA.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה