השוק

החברה הישראלית בהודעה חריגה לבורסה: המניה התרסקה בכ-10%

מואנד ריאן, אחד מבעלי השליטה במלרן, לווה אשראי בהיקף של 9 מיליון שקל לאורך המחצית השנייה של 2023 - מבלי לדווח על כך. בעקבות כך המניה של החברה צנחה ב-10% והיא נסחרת בשווי של כ-160 מיליון שקל
מערכת ice | 
דוחות שליליים (צילום shutterstock, freepik)
מנייתה של חברת מלרן, אשר עוסקת במתן פתרונות  אשראי לעסקים קטנים ובינוניים, צנחה היום (ראשון) בכ-10%. הדבר קורה על רקע ירידה של כ-20% במהלך השנה האחרונה, ונכון לעכשיו היא נסחרת בשווי של כ-160 מיליון שקל.
על פי הודעה שפורסמה ע"י הבורסה, מואנד ריאן, שהוא אחד מבעלי השליטה במלרן (כ-53.7%) והבעלים של חברת אשראי חוץ בנקאית, לווה באמצעות חברתו אשראי בהיקף של 9 מיליון שקל לאורך המחצית השנייה של 2023 - מבלי לדווח על כך. כמו כן, בכלכליסט דווח כי מנהל הסיכונים של מלרן אוהד סיסו התפטר מתפקידו בחברה.
לא נחשף בדיווח איזו חברה בדיוק ביצעה את ההלוואה, אך זו אינה הפעם הראשונה בה הפעילות של מלרן "מתחככת" עם הפעילות העסקית של ריאן. כזכור, איש העסקים המדובר הוא גם הבעלים של חברת מלט אשר הייתה אמורה להימכר לחברת "תוראכ" כנגד 17% ממניותיה. תוראכ הייתה ערבה לאחת מההלוואות הגדולות של מלרן לחברת בניה נוספת, וההלוואה הזו הסתבכה והגיעה לבית המשפט, מה שלמעשה הוגדר כניגוד אינטרסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה