בחירות 2022

לפיד סולח לגנץ? "אמירה לא מוצלחת"

אחרי ששר הביטחון גנץ עקץ את לפיד בוועידת הבחירות של "ישראל היום" בשבוע שעבר מגיעה כעת ההתנצלות. הדבר אירע כזכור, כשנשאל גנץ באשר למידת הבנתו הביטחונית של ראש הממשלה ואמר: "הוא מבין במה שאני אומר לו"
דוד זולדן | 
בני גנץ, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי, נועם רבקין פנטון)
בראיון לאתר "וואלה" השיב היום (א') לפיד לדברים של גנץ: "אנשיו כתבו לי אחר כך שזו היתה אמירה לא מוצלחת והיו קצת נבוכים מזה". בדבריו התייחס לפיד לעקיצה משר הביטחון, בני גנץ, בנוגע למידת הבנתו בתחום הביטחון בוועידת הבחירות של "ישראל היום" שנערכה בשבוע שעבר.  
לפיד אמר עוד כי: "אנשיו של גנץ כתבו לי אחר כך שזו היתה אמירה לא מוצלחת ולא לזה הוא התכוון והיו קצת נבוכים מזה. אמרתי שלא קרה שום דבר".
נזכיר כי גנץ אמר בראיון לכתב הפוליטי, יהודה שלזינגר, בתשובה לשאלה "האם לפיד מבין בביטחון?": "הוא מבין במה שאני אומר לו. אנחנו עושים את העבודה בצורה מאוד טובה. ככה היה גם במקרים אחרים". 
כששלזינגר ניסה לחדד ושאל: "יש לו (ללפיד) את ההבנה הביטחונית כמו שלמעשה לך יש?", השיב שר הביטחון: "א' - יש לו; ו-ב' - הוא עושה את עבודתו כראוי, אנחנו עובדים בשיתוף פעולה ראוי. אני רוצה להדגיש בפניך שהאתגרים הביטחוניים שלנו הם בתוקף, הם לא צריכים להיות נושאים פוליטיים. אסור לערבב את הפוליטיקה בתוך האירוע הזה, אלא לפעול לשמו של הביטחון ברמת הביטחון, וגם לביטחון הפנים שהוא חשוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה