בחירות 2022

שגרירת ישראל בבריטניה: "מחשבותיי ותפילותיי עם הוד מלכותה"

שגרירת ישראל בבריטניה, ציפי חוטובלי באיחולי החלמה למלכת אנגליה. מלבד חוטובלי אף פוליטיקאי ישראלי לא הגיב למצבה המדאיג של המלכה
דוד זולדן | 
המלכה אליזבת השנייה (צילום פייסבוק/ The Royal Family)
שגרירת ישראל בבריטניה ציפי חוטובלי מסרה כי "מחשבותיי ותפילותיי עם הוד מלכותה המלכה ומשפחתה המלכותית", בעקבות ההצהרה של ארמון בקינגהאם על חשש לשלומה של המלכה אליזבת. חוטובלי הוסיפה עוד כי "אני מאחלת למלכה החלמה מלאה ומהירה. רפואה שלמה".
הולך וגובר החשש לבריאותה הרופפת של מלכת בריטניה וקיים חשש לחייה, אליזבת השנייה, כך קבעה חוות דעת רפואית שנערכה היום בממלכה המאוחדת. לפי הודעה שהוציא ארמון בקינגהאם, אנשי הצוות הנחו את המלכה להמשיך ולהישאר תחת השגחה רפואית בטירת בלמורל שבסקוטלנד.
בתוך כך, כל ארבעת ילדיה של המלכה, בהם מלך אנגליה המיועד הנסיך צ'ארלס ורעייתו קמילה, הגיעו למקום, וכך גם נכדה, הנסיך וויליאם. גם הנסיך הארי ורעייתו מייגן מרקל עושים את דרכם לטירה כדי לשהות במחיצת המלכה.
חברי הפרלמנט הבריטי מסרו כי תפילותיהם ומחשבותיהם נשואות אל המלכה ומשפחתה ומטעמה של ראש ממשלת בריטניה החדשה, ליז טראס, נמסר כי הממלכה כולה מודאגת מהחדשות המגיעות מארמון בקינגהאם. כאמור, אמש בוטלה פגישה מקוונת שהייתה אמורה להתקיים בין המלכה אליזבת' ושרי הקבינט החדשים שלה, בעקבות עצת רופאיה. עוד נטען כי לא היה צורך באשפוז והמלכה המשיכה לשהות בטירת בלמורל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה