תקשורת ומדיה

המלכה אליזבת' תחת השגחה רפואית צמודה, צאצאיה מגיעים להיפרד?

כחצי שנה מאז חלתה בקורונה - מה שהביא להידרדרות במצבה הרפואי, ארמון בקינגהם מדווח כי רופאיה לש המלכה אליזבת' מודאגים ממצבה, משפחת המלוכה עושה דרכה למקום שהותה בסקוטלנד
מערכת ice | 
המלכה אליזבת השנייה (צילום פייסבוק/ The Royal Family)
רופאיה של המלכה אליזבת השנייה חוששים ממצבה הבריאותי והמליצו בשעות האחרונות על השארתה תחת פיקוח רפואי, כך הודיעו היום מטעם ארמון בקינגהאם בהצהרה רשמית.
"המלכה נשארת למנוחה בטירת בלמורל", ולשם גם הוקפצו בני משפחת המלוכה כדי לשהות עם המלכה. מקור מלכותי אמר לרשת ה-CNN כי בני משפחתו הקרובים של המלוכה, בת ה-96, קיבלו מידע על מצבה הבריאותי. בנה הנסיך צ'ארלס, יחד עם קמילה, הדוכסית מקורנוול ונכדה של המלכה הנסיך וויליאם, ואשתו קייט נסעו לבלמורל. גם הארי ומייגן עושים את דרכם אל חיק המשפחה בשעות אלה. 
נזכיר כי המלכה נפגשה עם ראש ממשלת בריטניה החדשה ליז טרוס ביום שלישי. טרוס צייצה היום (חמישי) כי "כל המדינה תהיה מודאגת מאוד מהחדשות מארמון בקינגהאם בצהריים".
"המחשבות שלי - והמחשבות של אנשים ברחבי הממלכה המאוחדת שלנו - נמצאות עם הוד מלכותה המלכה ומשפחתה בשלב זה", הוסיף טרוס. הפגישה הזו הייתה מתקיימת בדרך כלל בארמון בקינגהאם בלונדון, אבל המלכה צמצמה משמעותית את הופעותיה ונסיעותיה בחודשים האחרונים מכיוון שסבלה מבעיות ניידות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה