דיגיטל וטק

ביטוח לאומי באזהרה חמורה למיליוני ישראלים: "מדובר בפייק, היזהרו"

ביטוח לאומי פרסם בעמודי הרשתות החברתיות שלו, אזהרה למיליוני ישראלים, כאשר נכתב: "זהירות, פייק אם קיבלתם את הסרטונים האלה, שימו לב. מדובר בפייק, היזהרו". וכן נוספו תמונות של הוידאו המדובר
מערכת ice | 
מענקים מביטוח לאומי (צילום shutterstock, unsplash)
הביטוח הלאומי מנסה להמשיך ולשפר את השירות, למבוטחים שהגיש תביעות לנכות כללי ובכלל בקשות לוועדות רפואיות, אבל לא פעם נשמעות ביקורות קשות מאוד על הביטוח הלאומי שלכאורה מנסה למנוע מאנשים לקבל את המגיע להם עם ניסיון הונאה כזה או אחר.
אמש (שישי) פרסם הביטוח לאומי בעמודי הרשתות החברתיות שלו, אזהרה למיליוני ישראלים, כאשר נכתב: "זהירות, פייק אם קיבלתם את הסרטונים האלה, שימו לב. מדובר בפייק, היזהרו". וכן נוספו תמונות של הוידאו המדובר.
בין ההודעות שנכתבו לאחרונה והתבררו כפייק: "מגיע לך החזר על סך 627.11 שקל מביטוח לאומי. על מנת לקבל את הזיכוי אנא עדכן את פרטי התשלום שלך", או: "אחד מאמצעי התשלום שלך נדחה ואינו בתוקף לעדכון באתרנו". 

רק לאחרונה הושק שירות חדש במסגרתו ניתן לראות את מצב הטיפול בתביעה באתר השירות האישי, והכול בצורה נוחה וברורה ובקליק אחד. המידע שניתן לקבל כולל: שלב הטיפול בתביעה, ההחלטה בתביעה, האם נקבעה למבוטח ועדה רפואית, האם חסרים מסמכים, אחוזי הנכות הרפואיים, דרגת אי הכושר, תשלומים שמגיעים, מכתבים, אישורים ופרוטוקולים.
בביטוח הלאומי הודיעו באתר הרשמי לכלל הלקוחות בישראל כי: "מדובר בשירות חשוב ומשמעותי, שמטרתו לשקף ולהנגיש למבוטח בצורה פשוטה וברורה את תהליך הטיפול בתביעה שלו בביטוח הלאומי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה