דיגיטל וטק

שופרסל נפרדת: מדוע האתר שלה נסגר אחרי שנה?

שופרסל תזרים כסף והשקעה רק לאתר המשלוחים שופרסל אונליין ולמרכזים האוטומטיים במודיעין ובקדימה שפתחה  הרשת, אבל האתר שמכר מוצרים של מוכרים חיצוניים, יפסיק את פעילותו בקרוב
מערכת ice |  1
צביקה ביידא (צילום יונתן בלום, unsplash)
אחרי שעזריאלי הודיעה על סגירת אתר הסחר המקוון שלה, גם שופרסל עושה מהלך מפתיע במיוחד. 'המרקט פלייס' של רשת הקמעונאות נסגר שנה בלבד אחרי שעלה לאוויר על פי פרסום של כלכליסט.
שופרסל תזרים כסף והשקעה רק לאתר המשלוחים שופרסל אונליין ולמרכזים האוטומטיים במודיעין ובקדימה שפתחה  הרשת, אבל האתר שמכר מוצרים של מוכרים חיצוניים, יפסיק את פעילותו בקרוב.

באתר שעלה לאוויר בינואר 2023, נמכרו ספורט, תיקים ומזוודות, תאורה, ריהוט, תכשיטים, צעצועים ומוצרים נוספים של ספקים חיצוניים וגם בייבוא מקביל, במחירים הזולים משמעותית מהשוק. מיליוני שקלים הושקעו בפלטפורמה המדוברת, אך לטענתה לא הייתה לזה הצדקה כלכלית להמשיך.
כזכור, רק לאחרונה התפטר צביקה ביידא שניהל את מערך האונליין בשופרסל. תחום האונליין של שופרסל הוא אמנם חזק מאוד ומניב לא פחות מחמישית מההכנסות של הקבוצה כולה, אך על פי הדיווח, העזיבה של ביידא קורת על רקע האתגר אותו חוו כעת מערך האונליין עם מלחמת "חרבות ברזל", כאשר חלק ניכר מהעובדים של החברה משתייכים למגזר הערבי, וחלק גדול מהם לא מגיע לעבודה בימים אלו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עאלק "במחירים הזולים משמעותית מהשוק"... חחחחח
    זד 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוצרי פח אשפה במחירים מופקעים... על מי אתם באים לחרטט?
    סגור