דיגיטל וטק

עזריאלי בצעד דרמטי: מדוע האתר הרשמי Azrieli.com נסגר סופית?

קבוצת עזריאלי מודיעה על סגירת אתר הסחר שלה ותמנף את הטכנולוגיה והידע של האתר לטובת אינטגרציה עם פעילות הדיגיטל והחדשנות של הקבוצה
מערכת ice |  6
דנה עזריאלי (צילום זיו קורן, freepik)
בשנת 2016, כאשר שוק הסחר האלקטרוני בישראל היה בחיתוליו, רכשה קבוצת עזריאלי את פלטפורמת המסחר האלקטרוני, כיום Azrieli.com, מתוך חזון ליצור חיבור בין העולם הפיזי לעולם הדיגיטלי לטובת פעילות משלימה עבור השוכרים בקניונים, זאת על מנת להרחיב את הצעת הערך ללקוח.
כך על פי הודעת הקבוצה: "היום (ראשון), מודיעה הקבוצה על סגירת פעילות האתר. הודעת הסגירה התקבלה על בסיס הערכות הקבוצה, כי שוק המסחר האלקטרוני בישראל עדיין אינו מפותח דיו, עם אחוז חדירה נמוך ונוכחות משמעותית של אתרים גלובליים, זאת בנוסף לרגולציה מקומית אשר מחזקת אתרים גלובליים על חשבון אתרים מקומיים (כדוגמת פטור ממע"מ לאתרים בינ"ל בלבד).

לאורך השנים, עברה פעילות האיקומרס של הקבוצה טרנספורמציה משמעותית ונעשו בה שינויים להתאמת היצע המוצרים לטעמו של הצרכן הישראלי וכן הוקמו מחדש כלל התשתיות הטכנולוגיות, אך מאמצים אלו לא פגשו שוק גדול מספיק אשר מצדיק השקעות נוספות בתחום.
הקבוצה תמשיך להשקיע בתחומי הדיגיטל והחדשנות ותמנף את הידע הטכנולוגי והדיגיטלי העשיר שצברה ופיתחה בעזריאלי קום ואת אנשי המפתח שהועסקו בה. בראש הפעילות יעמוד מר דניאל קורן, כיום מנכ"ל אתר הסחר, אשר יוביל את תהליכי האינטגרציה  שלה לטובת כלל פעילויות הליבה של הקבוצה.
בAzrieli.com- מועסקים כיום כ-70 עובדים. לצערנו, נאלץ להיפרד מרובם ואת חלקם נשלב כאמור, בפעילות הקבוצה. האתר ימשיך לפעול עד ליום 22 בדצמבר 2023. Azrieli.com כתמיד, ימשיך להעניק שירות עד לאחרון הלקוחות שרכשו באתר ומודה לקהל לקוחותיו לאורך השנים".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    המוצרים היו יקרים וכל הזמן היה חוסר מידות במלאי!
    יובל 01/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבעיה עם האתר היה: 1) מחירים יקרים ולא תחרותיים: משהו בתפעול היה יקר מידי ולא עבד נכון (אני לא חושבת שהמחירים היו כה הגבוהים בגלל "חזירות", רצון להרוויח יותר מידי - חבל שלא יכלו להתייעל, למשל: איפה ישבו המשרדים? המחסנים? 2) מעצבן: כמעט בכל פעם שרציתי להזמין משהו כמו בבגד או הנעלה, המוצר לא היה זמין במלאי, במידה הנדרשת. יעכשיו שאני מבינה שזה היה דרך לשווק את המוצרים של החניות - זה פשוט הזייה שלא היו מידות - כנראה שהחנויות עצמם "הרגו" את האתר - כי לא רצו למכור דרך האתר, יתכן שהעדיפו שנגיע לחנות אני מקווה שיפתחו אתר חדש בקרוב
    סגור
  • 4.
    השוק לא מפותח מספיק, נו באמת
    גידי 12/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם קונים באליאקספרס ומאמזון. מעניין למה.
    סגור
  • 3.
    אם הייתם חוקרים לעומק הייתם מגלים שהסיבות שהאתר כשל:
    טל 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1. היעדר בידול 2. קידום מאד לא מספק בדיגיטל 3. מוצרים שאני אישית הזמנתי- איכות ירודה ושירות לקוחות גרוע האיקומרס בארץ פורח. גם באתרים הלוקליים. תלמדו מהם.
    סגור
  • 2.
    השוק לא מפותח מספיק???
    גרגמל 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המחירים שלכם לא נמוכים מספיק!
    סגור
  • 1.
    נסגר כי היה יקר פצצות!! (ל"ת)
    חן 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • תלוי מה קנית, הבשמים שם היו הכי זולים בארץ כולל KSP (ל"ת)
    שמשון 12/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור