דיגיטל וטק

קלאודזון במינוי מסקרן: זו הסמנכ"לית החדשה של החברה

סטארט-אפ הענן של מטריקס הודיע על מינויה של יוליה פרליס לתפקיד סמנכ"לית תחום ה-FinOps. בעברה עבדה באמדוקס ובאינטל, והיא מהנדסת תעשייה וניהול בהשכלתה. המנכ"ל עדי הייניש בירך: "מומחיותה רבת ערך, למול שוק עולמי ואירופי שממשיך לצמוח"
מערכת ice | 
יוליה פרליס (צילום שרון לייבל, freepik)
קלאודזון (CloudZone), חברת הענן של מטריקס, מודיעה היום (רביעי) על מינויה של יוליה פרליס לתפקיד סמנכ"לית תחום ה-FinOps של החברה. במסגרת תפקידה, תוביל פרליס את הצוות האמון על תחום ההתייעלות בענן בחברה, לרבות הובלת תהליכים המבטיחים מעקב יעיל אחר עלויות וזיהוי חריגות בקרב לקוחות קלאודזון, תוך קבלת החלטות data driven, וכן פיתוח אסטרטגיות חיסכון בענן.
פרליס מביאה עמה ניסיון עשיר בתחום, בין היתר בחברת Logz.io, שם הקימה את צוות ה-FinOps והובילה אותו במשך שנתיים. לפני כן, עבדה פרליס באמדוקס במשך שמונה שנים בתפקיד FinOps & TEM manager, IT, וקודם לכן עבדה בחברת נייס ובאינטל. פרליס בוגרת תואר ראשון במסלול הנדסה תעשייה וניהול במכללה האקדמית SCE.

לדברי עדי הייניש מנכ"ל קלאודזון, "ליוליה ניסיון רב שנים בתחום ה-FinOps ואין לי ספק כי תרומתה לקלאודזון תהיה רבה, בדרך לסייע ללקוחותינו בשליטה על הוצאות הענן ובאופטימיזציה יעילה של עומסי העבודה שלהם. מומחיות זו של יוליה היא רבת ערך בכל הקשור להרחבת הניסיון והידע שמציעה קלאודזון ללקוחותיה. כל זאת, כאשר שוק הענן העולמי והאירופי ממשיך לצמוח ויש ביקוש רב בקרב ארגונים וחברות באירופה לניסיון והידע שקלאודזון מביאה עמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה