דיגיטל וטק

וואן פלוס מכריזה: הטלפון החדש יושק בתחילת דצמבר

חברת הטכנולוגיה וואן פלוס, פרסמה כי בתחילת חודש הבא היא צפויה להשיק את מכשיר הדגל הבא שלה ה-OnePlus 12. הנה כל מה שאנו יודעים עליו
מערכת ice | 
סמארטפון (צילום unsplash)
חברת הטלפונים וואן פלוס, תחגוג בתחילת החודש הבא את יום הולדתה העשירי והיא עתידה לציין את המאורע במסגרת אירוע השקה הרשמי של טלפון הדגל הבא של החברה, OnePlus 12.
המכשיר, יגיע עם Snapdragon 8 Gen 3, מעבד הדגל של חברת קוואלקום, בדומה למכשירי דגל של מתחרות אחרת של החברה. לפי הדיווחים, המכשיר החדש יגיע הוא יגיע עם מסך X1 OLED של חברת BOE בגודל 6.82 אינץ’ וברזולוציית 2K וקצב ריענון של 120 הרץ.
כמו כן, החברה כבר פרסמה שהמצלמה הראשית מאחור תהיה מבוססת על LYT-808, החיישן החדש של סוני, חיישן ברזולוציית 50 מגה-פיקסל ומבנה דו-שכבתי שנועד לקלוט כמות גדולה במיוחד של אור ואיכות משופרת בצילומי לילה.
לצידו תהיה מצלמה נוספת עם החיישן IMX581 בגודל 48 מגה-פיקסל ועדשה לצילומי רוחב על, והמצלמה השלישית תהיה OV64B של OmniVision מצלמת פריסקופ עם זום 3x. מצלמת הסלפי תהיה עם חיישן 32 מגה-פיקסל.
 
OnePlus 12 אמור להגיע עם 16 גיגה-בייט זיכרון עבודה מסוג LPDRR5x וזיכרון אחסון מסוג UFS 4.0 בנפח של 1 טרה-בייט. לסוללה יהיה נפח עבודה של 5,400 מילי-אמפר/שעה עם תמיכה בטעינה חוטית בהספק מרבי של 100 וואט וטעינה אלחוטית בהספק מרבי של 50 וואט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה