דיגיטל וטק

מטא בבשורה מרה לעובדים: קיצוץ של מאות משרות באופק

מטא מנסה לייעל את חטיבת המטאוורס שלה, והיא צפויה לפטר מאות עובדים שכשלו בפיתוח שבבים למכשירי החברה. בעקבות הכישלון, היא נאלצה לרכוש שבבים מקוואלקום
מערכת ice |  1
מארק צוקרברג (צילום shutterstock, unsplash)
מטא מעוניינת לפטר עובדים בחטיבת ה"ריאליטי לאבס" שלה שעוסקת בפיתוח טכנולוגיית המטאוורס. על פי הדיווח של רויטרס, הכוונה לפטר חלק מהאנשים במחלקה עלתה בפורום הדיונים הפנימי של החברה.
במחלקה המדוברת ישנם 600 עובדים ששוקדים על פיתוח שבבים שאמורים לשפר את הביצועים של המכשירים השונים במטאוורס. הדיווח מלמד כי הצוותים שצפויים לקבל את הודעת הפיטורים מתקשים בייצור השבבים הללו, לכן מטא החלה לרכוש שבבים מחברת קוואלקום.
כזכור, מטא כבר הוציאה לפועל באפריל האחרון, סבב פיטורים כחלק מתוכנית ההתייעלות של מנכ"ל החברה מארק צוקרברג. בתזכיר פנימי שפורסם בלוח הודעות של עובדי החברה נכתב לעובדים שהפיטורים ישפיעו על מגוון רחב של צוותים טכניים כולל אלו שעובדים בפייסבוק, אינסטגרם, ריאליטי לבס ווואטסאפ. דובר מטא אישר שהתזכיר נשלח לעובדים אך סירב להגיב יותר. הקיצוצים עשויים להיות בטווח של 4,000 משרות.
"זו תהיה תקופה קשה כשאנחנו נפרדים מחברים ועמיתים שתרמו כל כך הרבה למטא", אמרה לורי גולר, ראש אגף משאבי אנוש של מטא, במזכר. מטא גם ביקשה מעובדים בצפון אמריקה, שתפקידם מאפשר זאת, לעבוד מהבית ביום רביעי כדי לתת לאנשים "מרחב לעבד את החדשות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יימחקו לעד
    בע"ה 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רשת עלק חברתית הרסנית מזוהמת מהנדסת תודעה מי ייתן ותמחקו במהרה בימינו,אמן
    סגור