דיגיטל וטק

תתחרה בגוגל ומייקרוסופט? זום משיקה פלטפורמה חדשה לניהול מסמכים

האירוע השנתי של זום נפתח אמש בארצות הברית עם סדרה של חידושים בפלטפורמה, ביניהם זום דוקס שיאפשר למשתמשים ליצור מסמכים מותאמים לסביבת עבודה מבוססת בינה מלאכותית עם יכולות מעקב אחר פרויקטים, זרימת עבודה וניהול נתונים
מערכת ice | 
אריק יואן מנכ"ל זום (צילום זום, freepik, Pixabay)

אמש נערך בארצות הברית האירוע השנתי של פלטפורמת זום עם סדרה של חידושים אשר בבסיסם שימוש בכלי AI רבי עוצמה שיסייעו בייעול ניהול יום העבודה. אחד החידושים המשמעותיים הוא הזום דוקס, סביבת עבודה מודולרית למסמכים, המופעלת על ידי בינה מלאכותית, שנבנתה מהיסוד לעבודה היברידית. הפתרון כולל את כל היכולות הנמצאות כיום במעבדי המסמכים הסטנדרטיים, כמו גם תכונות עוצמתיות של מעקב אחר פרויקטים ובניית יכולות ויקי המשתלבות בצורה חלקה עם פלטפורמות זום ואפליקציות צד שלישי.

ה-Zoom AI Companion שהוכרז לאחרונה, ה׳עוזר׳ מבוסס ה-AI קיבל תוספת של יכולת לניהול ׳לוח מחיק׳ דיגיטלי, עם אפשרת להצגת סיכום פגישות וצ'אטים שהתנהלו במהלך שיחות הזום. בניגוד להצעות דומות אחרות שעולות $30 או יותר למשתמש לחודש, AI Companion כלול ללא עלות נוספת עבור משתמשים בתשלום בחשבונות זום זכאים. 
הכלי החדש עוזר למשתמשים להתעדכן - ׳חי׳ - בדיונים שכבר מתנהלים בפגישות, לסכם שרשורי צ'אט ארוכים, לכתוב אימיילים ב-Zoom Mail ועוד הרבה יותר. כעת, AI Companion יכול גם לעזור ליצור רעיונות על לוח דיגיטלי ׳מחיק׳ ולארגן אותם לפי קטגוריות, כך שצוותים יוכלו לעבוד מהר יותר ויעיל יותר.

בנוסף להצעה היכן יש מקום פנוי בהגעה למשרד, Workspace Reservation מוסיפה תכונה של Wayfinding המספקת מפה שתוביל את המשתמש היישר למושב השמור. היישום מאפשר למשתמשים לסקור את דרכם במכשיר הנייד שלהם גם כשהם נמצאים במיקום משרדי לא מוכר, מה שמקל על מציאת השולחן שלהם. פטפוטים׳ הם חללי עבודה משותפים וירטואליים, המפגישים עובדים בין צוותים במשרד עם עובדים היברידיים או העובדים מרחוק. המשתתפים בשיחות זום יוכלו מעתה באמצעותMy Office View  לראות בבירור היכן נמצאים המשתתפים בשיחה.
 

שיתוף פעולה: זום ייעלה את תהליך ההכנות לפגישה עם מוצרים כמו לוח שנה, דואר, צ'אט צוות, ולאחרונה גם Zoom Scheduler. כעת יוכלו משתמשים לשלב קישורי הזמנות, להוסיף לוגואים מותאמים אישית על דפי ההזמנה כדי להציע חווית מותג עקבית ולהוסיף תמיכה במספר חשבונות כך שמשתמשים יוכלו לבדוק זמינות במספר חשבונות, כמו היומנים האישיים והעבודה שלהם. 

חיזוק קשרי לקוחות פתרונות חוויית הלקוח המתוגברים ב-AI של זום עוזרים להבטיח שלצוותי עבודה העובדים מול לקוחות, לא משנה היכן הם נמצאים, יש את מה שהם צריכים כדי לתמוך בלקוחות.
החידושים האחרונים של זום יכולים לעזור לצוותי העבודה הבאים לחזק את קשרי הלקוחות:

ה- AI Expert Assist מקשיב, מתאים ומציג תפוקות בזמן אמת, המסייעות לייעל את זרימות העבודה של מרכזי שירות הלקוחות. עבור נציגי החברה, הוא ממנף את שפת השיחה הטבעית כדי לספק פעולות הקשריות בזמן אמת ולהעלות מידע שימושי על לקוחות ומאגר ידע אוטומטי. עבור המפקחים, הוא מספק הצעות מעשיות כדי לעזור להם להפחית את העלות של מאמצים ידניים ולהימנע מהחמצת הזדמנויות שיפור. 

מותגים שואפים לפגוש לקוחות בערוצים שהם כבר משתמשים בהם כדי לאפשר חיבורים מותאמים אישית, רזולוציות מהירות יותר ונאמנות מוגברת לטווח ארוך. כדי לסייע בכך, Zoom Virtual Agent ו-Zoom Contact Center ישתלבו עם שתי אפליקציות דיגיטליות פופולריות להעברת הודעות, WhatsApp ומסנג'ר, בחודשים הקרובים. מנהלי אירועים: 



מנהלי אירועים יקבלו תמיכה טובה יותר סביב הכנת אירועים וביצוע אירועים בשידור חי בעזרת בינה מלאכותית ב-Zoom Events באמצעות הזמנות דוא"ל לאירועים וצ'אטים בלובי (זמינים בחודשים הקרובים), והפעלות (זמינות בשנה הבאה).
 

"ככל שהעבודה ממשיכה להתפתח ולהציג אתגרים חדשים, דבר אחד יישאר זהה: כלי שיתוף פעולה ותקשורת יעילים הם חיוניים להצלחה של עסקים", אמר אריק ס. יואן, מייסד ומנכ"ל זום. " אנו מבינים שמנהיגים עסקיים מתמודדים עם מכשולים חדשים מדי יום - בין אם זה ניווט בעבודה היברידית, שיפור המעורבות ושיתוף הפעולה בין לקוחות ועובדים או כיצד למנף AI ג׳נרטיבי כדי להעצים אנשים, או להפחית את המורכבות של פתרונות ה-IT שלהם. החידושים האחרונים שלנו מדגימים את המחויבות של זום לפתח את הפלטפורמה שלנו בדרכים המעצימות חיבור אנושי בלתי מוגבל והם פותרים בעיות עסקיות אמיתיות".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה