דיגיטל וטק

מחכים לאייפון 16? פרטים ראשונים על המכשיר החם הבא

האייפון 15 יצא ממש לאחרונה לחנויות והוא זכה ליחס מעורב ברחבי הרשת. כעת, במרחק של שנה מאירוע ההשקה החלו כבר ההדלפות אודות המכשיר הבא בסדרה
מערכת ice | 
אייפון (צילום shutterstock)
סדרת האייפון 15 של אפל הושקה אתמול (ראשון) בישראל. לפני כן, היא זכתה לתגובות מעורבות בקרב לקוחות אפל שלצד כל השדרוגים, התלוננו על תקלות מרובות במכשירי הפרו. כעת, למרות שיש מרחק של שנה עד ההשקה, החלו כבר הדיווחים באתרי ההדלפות והשמועות בנוגע למכשיר הבא בסדרה האייפון 16. 
באתר MacRumors, שעוסק בעיקר בחברת אפל ומוצריה, פורסם בשבוע שעבר מידע ראשוני על גודל ומשקל בעבור מכשירי סדרת האייפון 16. ההדלפות הללו נשענות על מקורות אמינים שמגיעים משרשרת הייצור של אפל. כמו כן, באתר מדגישים שלמרות שמדובר בשמועות בלבד, תכניות הייצור של אפל נקבעות זמן רב מראש.
לפי הכתוב באתר, דגמי האייפון 16 הבסיסיים יהיו דומים למכשירי הסדרה הנוכחית לפי עם גדלי מסך של 6.1 אינץ׳ ו-6.7 אינץ׳. כמו כן, נטען שיהיה שינוי מינורי במשקל, עלייה של כ-2 גרם, שלא נגרמת כתוצאה משינוי עיצוב משמעותי, אלא משינויים בתכנון הפנימי, סידור מחודש של חיישני הצילום והוספת כפתור ייעודי לצילום אותו מכנה החברה Capture Button. בדומה לאי הדינמי שהגיע השנה לדגמי הבסיס של האייפון 15, גם הכפתור הדינמי שנמצא כעת בסדרת הפרו בלבד, צפוי להגיע למכשירי האייפון 16.
במקרה של דגמי הפרו, הנתונים מראים על שינוי משמעותי שעתיד להגיע עם מסכים גדולים: 6.3 אינץ׳ לעומת 6.1, ו-6.9 אינץ׳ לעומת 6.7 באייפון פרו מקס. השדרוג הנ"ל יהפוך את המכשירים מן הסתם לרחבים וגבוהים יותר מאלו הקיימים בשוק שינוי, אם כי העובי לא צפוי לשינוי. גם בסדרת האייפון 16 פרו יזכו המכשירים לכפתור המוקדש לצילום תמונות.
לבסוף, גורמים באתר MacRumors טענו כי גם בסדרה הבאה, דגמי הפרו ישמרו על מארז הטיטניום שזוכה כעת לביקורת חריפה בנוגע ליתרונות שמביא עמו בכל הנוגע למשקל והחוזקה של החומר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה