דיגיטל וטק

הונאה על חשבון דואר ישראל: אל תפתחו את ההודעה הזו

בהודעה שהתקבלה במכשיר הסלולרי נכתב: "לקוח יקר, לא ניתן היה לשלוח את המשלוח שלך 1 קב (הטעויות במקור) אי תשלום אגרות מכס (2.65 שקלים) ניתן לשלם באמצעות הקישור הבא", ואז נכנסים לאתר המתחזה לדואר ישראל
מערכת ice | 
דואר ישראל (צילום shutterstock)
לאחר שרק אמש מגיש "חשיפה"חיים אתגר, חשף עוקץ נוסף או יותר נכון שדרוג לעוקץ שכבר חשף בעבר - הודעה במסווה של מסר מבנק הפועלים ובחשבון הטיקטוק שלו, אתגר פירט בדיוק איך זה נראה, הבוקר (חמישי) צץ לא עוקץ חדש על חשבון דואר ישראל, כזה שרובכם כבר מכירים.
 בהודעה שהתקבלה במכשיר הסלולרי נכתב: "לקוח יקר, לא ניתן היה לשלוח את המשלוח שלך 1 קב (הטעויות במקור) אי תשלום אגרות מכס (2.65 שקלים) ניתן לשלם באמצעות הקישור הבא", ואז נכנסים לאתר המתחזה לדואר ישראל.

העוקץ די מזכיר את הודעת ה-SMS שנשלחה בגל הקודם ללא מעט אנשים בישראל, כשנכתב כך: "חבילה שלך עצר במכס, אתה צריך לשלם 6₪ לשחרר", זאת בתוספת לינק בכתובת isrilpost.co, אשר לא מותירה יותר מדי מקום לספק לגבי העובדה שאכן מדובר בעוקץ, כאשר הכתובת המקורית היא כידוע israelpost.co.il.
אתגר הזהיר בפעם הקודמת: "אז עוד פעם, אני מזכיר ואומר, איך בודקים? קחו את המספר - את מספר החבילה, לכו לאתר המקורי, שאתם תחפשו בגוגל, של דואר ישראל, תכניסו את מספר החבילה ויגידו לגם אם היא קיימת או שזה לא אמיתי. שימו לב, האתרים האלה שתגיעו דרך הלינק נראים אמיתיים, אז להיזהר, כי בסוף נעקצים. אם בכל זאת מסרתם את פרטי האשראי שלכם תתקשרו מיד לחברת האשראי ותודיעו 'נעקצתי' והם, לא פעם, מסייעים ועוזרים לכם לא להיעקץ וחוסמים את הכרטיס. שימו לב טוב טוב, חבל על הכסף שלכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה