דיגיטל וטק

ב-199.99 דולר: הפלייסטיישן הנייד של סוני בדרך אלינו

פועל רק דרך ווי-פיי עם רזולוציית 1080p: כך ייראה מכשיר הפלייסטיישן הנייד של סוני
מערכת ice | 
הפלייסטיישן הנייד של סוני (צילום יח"צ)
סוני תשיק רשמית את הפלייסטיישן הנייד שלה בהמשך השנה, הנגן המרוחק של ה-PlayStation Portal. מכשיר היד ישדר משחקי PS5 דרך Wi-Fi וכולל מסך LCD בגודל שמונה אינץ' הפועל ברזולוציית 1080p של 60 פריימים לשנייה. סוני אומרת שהפלייסטיישן יהיה זמין בהמשך השנה במחיר של 199.99 דולר.
פורטל הפלייסטיישן כולל בקרים (שלטים) בכל צד שנראים מאוד כמו בקרי ה-PS5 DualSense של סוני. הם תומכים בטריגרים אדפטיביים, כך שמשחקי PS5 ירגישו דומה לשימוש בבקר DualSense ייעודי. פורטל הפלייסטיישן יהיה גם מסוגל לנגן מדיה, מכיוון שלמסך הבית יש קטע ייעודי עבורו כשהוא משקף את ה-PS5 שלך. עם זאת, לא תוכל להפעיל שום דבר מקומי, כך שאם אין לך Wi-Fi אז אין לך מה לעשות איתו.
באופן מוזר, מכשיר היד של $199.99 לא יעבוד עם הזרמת הענן הקרובה של סוני למשחקי PS5. "משחקים שיש להזרים ב-PS5 באמצעות מנוי PS Plus Premium אינם תואמים", אומרת סוני. אז פורטל הפלייסטיישן הוא באמת דרך להזרים משחקי PS5 שכבר התקנתם ב-PS5 משלכם על כף יד למשחק מרחוק. תזדקק לחיבור אינטרנט המסוגל ל-5Mbps לפחות, וסוני ממליצה על 15Mbps לחוויה הטובה ביותר.
 
IGN בחנה את מכשיר הפלייסטיישן מוקדם ובסרטון העורך הטכני בו מור אומר שהוא לא יכול להבחין בשהייה כלשהי בשימוש במכשיר היד. זה יהיה חלק מרכזי מהחוויה, שכן הזרמת משחקים ברשתות Wi-Fi עדיין אינה חוויה מושלמת עבור רבים.

למכשיר הפלייסטיישן אין בלוטות', כך שלא תוכל להתחבר לאוזניות אלחוטיות או לאוזניות Pulse 3D של סוני. במקום זאת, הוא משתמש בטכנולוגיית PlayStation Link אלחוטית - תקן קנייני חדש עבור מכשירי פלייסטיישן. PlayStation Link נועד לספק זמן אחזור נמוך, אודיו נטול אובדן, וסוני משיקה גם אוזניות אלחוטיות וניצנים התומכים ב-PlayStation Link.
תוכל להשתמש באוזניות או בניצנים החדשים האלה עם PS5 דרך מתאם USB, אבל עם שמועות על PS5" Slim" בדרך, קל לדמיין כיצד PlayStation Link ישתלב בדגמי PS5 עתידיים. תקן PlayStation Link יהיה זמין גם עבור יצרני צד שלישי לשימוש. למרבה המזל, לפורטל הפלייסטיישן יש גם שקע אוזניות בגודל 3.5 מ"מ לשמע קווי.
IGN מדווחת שגודל הסוללה של מכשיר הפלייסטיישן עדיין לא סוכם, אז אנחנו עדיין לא יודעים כמה זמן כף היד הזה יפעל. CNET אומר שסוני מכוונת למשהו דומה לחיי הסוללה של DualSense, כך שבערך שבע עד תשע שעות.
מכשיר הפלייסטיישן היה ידוע בעבר בשם Project Q והוכרז רשמית במאי, עם תאריך שחרור לפי שמועות בנובמבר. סוני עדיין לא מוכנה לומר מתי בדיוק מעריצי פלייסטיישן יוכלו לשים את ידם על מכשיר הפלייסטיישן, אבל לעת עתה יש מידע על מחיר של 199.99 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה