דיגיטל וטק

אאוטבריין מפטרת 90 עובדים - גל פיטורים שני בחברה תוך שנה

אחרי שביולי שנה שעברה פיטרה 38 עובדים, כעת מודיעה חברת המלצת התוכן הישראלית על פיטורי 90 עובדים נוספים, שהם כ-10% ממצבת העובדים שלה
מערכת ice | 
דייויד קוסטמן אאוטבריין (צילום יחסי ציבור)
חברת המלצות התוכן הישראלית אאוטבריין הודיעה על פיטוריהם של כ-90 עובדים, שהם 10% מכוח האדם שלה. ביולי שנה שעברה כבר פיטרה החברה 38 עובדים.
בהודעה לעיתונות נמסר מאאוטבריין: "היום חלקנו עם עובדי החברה חדשות לא קלות, כשהחלטנו להיפרד מכ-10% מצוות העובדים הגלובאלי של אאוטבריין. השנה החולפת הביאה עמה שינויים מהירים בתעשייה ובענף ובכללם צמצומים בכוח אדם. לאור זאת, נקטנו מספר צעדים על-מנת לבצע התייעלות בפעילות החברה, אשר יתנו לנו כלים להמשיך ולהוביל את הענף ולהשקיע במנועי הצמיחה הממוקדים שלנו.

"צמצום כוח האדם אינה החלטה שקיבלנו בקלות ראש. אך לצד פעולות אחרות שננקטו, אנחנו מאמינים שזו ההחלטה הנכונה על-מנת להצעיד את החברה לעתיד ולתמוך בצורה הטובה ביותר בלקוחות ובשותפים שלנו ברחבי העולם".
אאוטבריין הונפקה בקיץ 2021 לפי שווי של 1.1 מיליארד דולר, אך נסחרת כיום לפי שווי של כ-225 מיליון דולר בלבד. ברבעונים האחרונים מדווחת החברה על ירידה בהוצאות מפרסמים ברשת.
החברה נוסדה ב-2006 בידי ירון גלאי ואורי להב ומנוהלת כיום בידי גלאי ודיוויד קוסטמן. היא נחשבת במשך שנים לאחת משתי השליטות של תחום המלצות התוכן ברשת, כאשר השנייה היא טאבולה הישראלית. ב-2019 הכריזו שתי המתחרות המושבעות על עסקת מיזוג ענקית, אך שנה אחר כך פורקה החבילה בעקבות התנגדות של רגולטורים ומחלוקת פנימית בין החברות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה