דיגיטל וטק

ביטוח לאומי מרגיע: הפרטים שלכם לא יגיעו לידי האקרים?

אחרי ניסיונות הפריצה של 'אנונימוס סודאן', בביטוח לאומי עדכנו: "הארגון משתמש בבוטים ברחבי העולם, וגם בישראל - כדי לייצר עומס על הרשתות ולגרום לאי זמינות השירות. כיידוע, אירועי יום הזיכרון ויום העצמאות משמשים עבורם כטריגר".
מערכת ice | 
ביטוח לאומי (צילום unsplash, pixabay, Magma Images)
בביטוח הלאומי עדכנו היום (שלישי) כי במהלך הלילה היו ניסיונות חוזרים של ארגון הקורא לעצמו "אנונימוס סודאן" ליצירת "פקק" לכניסה לאתר הביטוח הלאומי ולאתרים מוסדיים נוספים, כדי למנוע קבלת שירות.
בביטוח לאומי עדכנו: "הארגון משתמש בבוטים ברחבי העולם, וגם בישראל - כדי לייצר עומס על הרשתות ולגרום לאי זמינות השירות. כיידוע, אירועי יום הזיכרון ויום העצמאות משמשים עבורם כטריגר".
 
עם זאת, עוד הבהירו: "מדובר בפעילות שמתבטאת ביצירת מסה גדולה של בקשות מידע מהאתר ובכך מייצרת עומס חריג לקבלת השירות. למען הסר ספק – האתר לא קורס, אין חשש כלל לפרטים ומידעים אישיים של הציבור ומדובר בניסיונות הטרדה ותו לא. הביטוח הלאומי עוקב, פועל ומתואם כל העת מול גורמי המקצוע הרלוונטיים". 
אופיר בן אבי, סמנכ"ל מערכות מידע הסביר: "ברור לנו שיום הזיכרון ויום העצמאות הוא טריגר עבור קבוצות אנטי ישראליות כדי לייצר נזק תודעתי ולא פרופורציונאלי. הביטוח הלאומי ממשיך לפעול לילות כימים בהגנה על מערכות המידע. המידע הפרטי והאישי של אזרחי ישראל מוגן ושמור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה