דיגיטל וטק

ביטוח לאומי מזהיר: "מנסים לתקוף את האתר ולחסום שירות"

במוסד לביטוח לאומי הכחישו כי אנונימוס סודאן גרמו לקריסת האתר, אך הבהירו: "עובדי המחשוב והסייבר של הביטוח הלאומי עוקבים אחר כל פעולה או ניסיון שכזה ופועלים כדי להמשיך ולאבטח את המערכות, גם אם מניעות שכאלה יצלחו אין חשש למידע אישי ופרטי של אזרחי ישראל"
מערכת ice | 
מענקים מביטוח לאומי (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל, unsplash)
ביטוח לאומי מכחיש לחלוטין את החששות כי האתר של המוסד האחראי לתשלומים לאזרחי ישראל, נפל קורבן לקבוצת 'אנונימוס סודאן' והוציא הודעת הבהרה חד משמעית שמסבירה בראש ובראשונה כי אין חשש לזליגת פרטים אישיים.
בהבהרה מטעם הביטוח הלאומי נכתב: "ההודעה בדבר קריסת אתר הביטוח הלאומי בערוץ הטלגרם של ׳אנונימוס סודאן׳ היא הודעת כזב (פייק). האתר לא קרס וממשיך לעבוד כל העת לטובת אזרחי ישראל".

עוד נכתב בהודעה: "יש לציין, הם מנסים לתקוף את האתר גם ברגעים אלה ולייצר אי זמינות/מניעת שירות  וללא הצלחה. עובדי המחשוב והסייבר של הביטוח הלאומי עוקבים אחר כל פעולה או ניסיון שכזה ופועלים כדי להמשיך ולאבטח את המערכות"
אופיר בן אבי, סמנכ״ל מערכות מידע:, הסביר: ״מערך ההגנה הסייבר של הביטוח הלאומי מוכיח את עצמו ומונע מתקפות של מניעת שירות. חשוב לציין ולהבהיר, גם אם מניעות שכאלה יצלחו אין חשש למידע אישי ופרטי של אזרחי ישראל, אלא אי זמינות של האתר למשך זמן קצר. טקס ׳שרים לזכרם׳ בכנסת ישראל שודר באתר הביטוח הלאומי בשידור ישיר - ואך סימבולי שלא היו כל תקלות, וכל הודעה אחרת היא פייק מוחלט״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה