דיגיטל וטק

עוקץ מטורף על חשבון פיצה האט בישראל: היזהרו מהדף הזה

המגיש של קשת 12 חיים אתגר הזהיר בטלגרם שלו: "שלחו לי את ההודעה הזו עם מבצע מטורף של פיצה האט, במחיר באמת חסר תקדים. לוחץ על העמוד באינסטגרם והוא נראה רציני עם יותר מ-10,000 עוקבים, אבל אז מתחילים הדברים המוזרים לצוף". כל הפרטים בפנים
מערכת ice | 
פיצה (צילום unsplash)
עוקץ חדש על חשבון אחת מרשתות הפיצה האהובות בישראל - פיצה האט. דף חדש באינסטגרם שנבנה לפני כמה ימים ומוצג עם 10,000 עוקבים, מצליח להפיל בפח אנשים תמימים דרך גניבה של פרטי אשראי. הדף המושקע נראה דומה וכמעט זהה לזה המקורי של הרשת, אך בפועל נבנה דף שמדמה הזמנות וגונב את פרטי האשראי.
המגיש של קשת 12 חיים אתגר הזהיר בטלגרם שלו: "שלחו לי את ההודעה הזו עם מבצע מטורף של פיצה האט, במחיר באמת חסר תקדים. לוחץ על העמוד באינסטגרם והוא נראה רציני עם יותר מ-10,000 עוקבים, אבל אז מתחילים הדברים המוזרים לצוף".
אתגר המשיך: "קודם כל, הסרטונים והתמונות הם רק מארבעת הימים האחרונים, שנית ישראל כתובה באנגלית עם שתי i, הדף הזה מאוד מושקע ואפילו אפשר להזמין. יש דף שבו מזמינים עם פרטי האשראי ואנשים אומרים לי שהם נעקצים".
לסיום חשף: "אז רציתי לבדוק במה הדף האמיתי שונה, שימו לב איך הוא כתוב למעלה, עם 16 אלף עוקבים, יש סטוריז ותמונות וכל מה שתרצו, הולך אחורה הרבה מעבר לארבעה ימים, חבל על הכסף שלכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה