דיגיטל וטק

מיקרוסופט מודיעה: בינג החדש מגיע לאפליקציית המובייל וגם לסקייפ

אפליקציית Bing לנייד, זמינה היום ב-iOS וב-Android, מציעה מראה וחוויה רעננים. הקשה על סמל Bing בתחתית תפעיל סשן צ'אט, שבו תוכלו לעסוק בכל אותם הדרבים כמו בשולחן העבודה
מערכת ice | 
מיקרוסופט (צילום Magma Images)
לפני שבועיים, מיקרוסופט הציגה לעולם את Bing ו-Microsoft Edge החדשים. מאז ה-7 בפברואר, מיקרוסופט קיבלה בברכה יותר ממיליון אנשים ב-169 מדינות לחוויית התצוגה המקדימה החדשה של Bing וממשיכה להרחיב את התצוגה המקדימה ליותר אנשים מדי יום. היום (רביעי), מיקרוסופט הודיעה שחוויית התצוגה המקדימה החדשה של Bing מגיעה ליישומי Bing ו-Edge לנייד. מיקרוסופט גם מציגה את Bing חדש המופעל על ידי AI עבור Skype.
החידושים כוללים את אפליקציות חדשות של Bing ו-Edge לנייד: מכיוון ש-64% מהחיפושים מתרחשים בטלפונים ניידים, במיקרוסופט משחררים את כל האפליקציות החדשות של Bing ו-Edge לנייד, כדי לשמש כטייס המשנה שלכם לאינטרנט גם כשאתם רחוקים משולחן העבודה שלך. אפליקציית Bing לנייד, זמינה היום ב-iOS וב-Android, מציעה מראה וחוויה רעננים. הקשה על סמל Bing בתחתית תפעיל סשן צ'אט, שבו תוכלו לעסוק בכל אותם הדרבים כמו בשולחן העבודה.
Bing מופעל בינה מלאכותית לסקייפ: זמין ברחבי העולם בתצוגה מקדימה היום, Bing החדש בסקייפ יכול לספק תשובות מועילות בזמן אמת לכל השאלות ויכול לסייע טוב יותר בשיתופי פעולה עם אנשים אחרים. מיקרוסופט לומדת ומכווננת את היכולת החדשה הזו, החברה צופה להביא אותה לאפליקציות תקשורת אחרות, כמו Teams, בעתיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה