דיגיטל וטק

המועצה האיזורית שמקדמת חדשנות ויזמות בחברות מקומיות בעזרת FUNDIT

בעמק חפר מקדמים חדשנות ויזמות. במסגרת שאיפה זו הקימה המועצה האיזורית וכלכלית עמק חפר את  המרכז לחדשנות עמק חפר אשר החל בשיתוף פעולה עם פלטפורמת ההשקעות האלטרנטיבית FUNDIT
מערכת ice | 
ענת אמיר ורינת ברמן סולומון (צילום נועם ורשבסקי דנה פרידלנדר)
פלטפורמת ההשקעות האלטרנטיביות FUNDIT מבית קבוצת הדסטארט, החלה בשיתוף פעולה עם HIC, מרכז לחדשנות עמק חפר, במטרה לקדם חדשנות בקרב התעשייה והחברות המקומיות.
שיתוף הפעולה כולל חיבור של סטארט-אפים ממסלול ההאצה של HIC לגיוס פוטנציאלי תחת פלטפורמת FUNDIT. בנוסף, FUNDIT תשתלב בכנסים, ועדות והרצאות של המרכז לחדשנות עמק חפר, ושל החברות הכלולות בו בכל הנושאים הקשורים לגיוס.

ענת אמיר, מנהלת מרכז חדשנות עמק חפר, בירכה: "אנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה והחיבור של FUNDIT למרכז החדשנות, אנחנו מאמינים ששיתוף הפעולה משמעותי מאוד בהצמחה של הסטארט-אפים שאנחנו מלווים ורואים ב-FUNDIT שותף משמעותי שמצטרף לשורה של שותפויות ייחודיות עם גופים מהגדולים במשק כמו קבוצת סנו, דוראל אנרגיה, פריגת, פרומידיקו, המרכז האקדמי רופין, יגאל ארנון-תדמור וקונסילירי".
רינת ברמן- סולומון, מנכ"לית FUNDIT, מסרה: "אנחנו שמחים להצטרף להיות שותפים לעשייה המבורכת של המרכז לחדשנות בקידום יזמות וחדשנות מקומית. שיתוף הפעולה עם המרכז הוא סינרגטי לחלוטין לערכי קבוצת הדסטארט, אשר FUNDIT נמנית כאחת מהחברות בקבוצה, שתומכת ומקדמת יזמות בשלל דרכים החל משלב הרעיון ועד לסבבי גיוס מתקדמים. החיבור לעמק חשוב לנו במיוחד כחברה שהיזמים ומרבית העובדים הם תושבי עמק חפר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה