דיגיטל וטק

טיקטוק נחשפת: לא תאמינו מה עושים הילדים ברשת החברתית

ריקודים, שירים, מתיחות וחיקויים הם אמנם חלקים מרכזיים ברשת החברתית הפופולארית בקרב צעירים – אך מתברר שיש תחום אחר שמעניין אותם הרבה יותר
יאיר מור | 
טיקטוק (צילום unsplash)
טיקטוק נחשבת לרשת חברתית צעירה, קלילה ובעיקר טפשית – אבל מתברר שהיא רחוקה מלהיות כזו. לפי נתוני סיכום השנה של טיקטוק ישראל, התגית העברית הרשמית שהסרטונים הכוללים אותה זכו למספר הרב ביותר של צפיות היא "לומדים עם טיקטוק", שמיועדת עבור סרטונים חינוכיים, עם כמעט 800 מיליון צפיות – יותר מפי שלושה מהתגית הבאה ברשימה.
במקום השני "בוקטוק", עם רבע מיליון צפיות; "קומדיטוק" הקלילה יותר במקום השלישי עם 238 מיליון צפיות; "מבשלים עם טיקטוק" ניצבת במקום הרביעי עם 225 מיליון צפיות, ומוכיחה שאין רשת חברתית שמתכונים אינם הופכים עד מהרה לחלק מרכזי בה; ובמקום החמישי "כדורגלטוק", שלא צריכה הסבר, עם 140 מיליון צפיות – הפרש משמעותי משלוש התגיות הקודמות.
"טיויטוק", המתרכזת בטלוויזיה, במקום השישי עם 130 מיליון צפיות; "מיוזיקטוק", שמתרכזת כמובן במוזיקה, במקום השביעי עם 97 מיליון צפיות; "פודטוק", שבדומה ל"מבשלים עם טיקטוק" עוסקת באוכל, במקום השמיני עם 92 מיליון צפיות; "ספורטוק" עם 50 מיליון צפיות במקום התשיעי; ואת העשירייה חותמת "רקבטיקטוק" עם 40 מיליון צפיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה