דיגיטל וטק

עוקץ הנטפליקס נחשף: כך תינצלו מחשיפת פרטי האשראי

עוקץ חדש שרץ בקרב משתמשי נטפליקס בארץ מנסה לגנוב מישראלים רבים את פרטי הבנק והאשראי - נטפליקס מבהירה שאינה עומדת מאחורי הסמסים שאתם מקבלים ומנחה אותנו כיצד להימנע מגניבת הפרטים האישיים
מערכת ice | 
המשחקים של נטפליקס (צילום יחצ)
בחודשים האחרונים אנחנו רגילים לראות אין ספור סוגים של ניסיונות לעוקצים שלרוב כללו הודעות סמס מוזרות ומחשידות מטעם חברת החשמל, הדואר ונוספות. היום במהדורה הראשונה בקשת 12 נחשף עוקץ חדש והפעם מדובר בנטפליקס.
על פי הדיווחים ישראלים רבים מקבלים בתקופה האחרונה סמסים או הודעות מייל שמודיעות להם שהחשבון שלהם נחסם ועל מנת לבטל את החסימה צריך להכניס ולאשר פרטים אישיים, שכוללים בין היתר גם פרטי בנק ואשראי. 
למען הסר ספק מדובר בניסיון עוקץ לכל דבר ועניין ונטפליקס מיהרה להוציא הודעה רשמית בנושא והודיעה שהודעות מסוג זה אינן מגיעות משירות הסטרימינג ואף פרסמה הנחיות לזיהוי של הודעות פישינג כאלו.
החברה מבהירה שמעולם לא תבקש פרטים בהודעה פרטי אשראי, פרטי בנק וסיסמאות ואם התקבלה הודעה כזו מומלץ לא למסור את הפרטים הללו. המידע שהנוכלים מקבלים מגיע אליהם אך ורק אם אנחנו נמסור את הפרטים הללו. 
מדובר בעוקץ השני שמתפרסם ביממה אחת. בשעה מוקדמת היום פורסם שאזרחים רבים מקבלים הודעה מוזרה מחברת החשמל ומודיעה שיש להזין פרטי אשראי על מנת לשלם תשלום אגרה. גם במקרה זה, המידע שהנוכלים מקבלים מגיע אליהם רק אם נזין את פרטי האשראי והבנק שלנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה