דיגיטל וטק

מחדל: האקרים איראנים פרצו לגוף ביטחוני בישראל והפיצו תיעוד מהפיגוע

קבוצת ההאקרים האיראנית "מטה משה" פרסמה תיעוד מצמרר מהפיגוע שהתרחש אתמול בירושלים, בו נהרג הנער אריה שצ'ופק, אותו השיגה מגוף ביטחוני גדול בישראל שנפרץ
מערכת ice |  1
זירת הפיגוע בירושלים (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
קבוצת ההאקרים האיראנית "מטה משה" פרסמה היום (חמישי) תיעוד מצמרר מהפיגוע שהתרחש אתמול בירושלים, בו נהרג הנער אריה שצ'ופק ז"ל, תלמיד ישיבה בן 15, תושב הר נוף מירושלים. 
תחילה דווח כי התיעוד הושג ממצלמות אבטחה של העירייה או של משטרת ישראל, אולם בשעות האחרונות מסתבר שהמצלמה שנפרצה שייכת לגוף ביטחוני גדול. כעת, במשרד הביטחון מבצעים תחקיר של האירוע כדי להבין איך נגרם המחדל הגדול.
בתיעוד, שככל הנראה לקוח ממצלמת אבטחה שהשקיפה על תחנת האוטובוס בה התרחש הפיגוע, ניתן לראות בבירור את רגע הפיצוץ - שניות לאחר שקבוצת אנשים מתחילים לחצות את הכביש. כזכור, זמן קצר לאחר הפיצוץ שנשמע בכניסה לעיר, דווח על פיצוץ נוסף צמוד לתחנת אוטובוס בצומת רמות, שם עוד מטען הונח על אופניים. 
בפיגוע השני נפצעו כמה אנשים באורח קל, הם טופלו במקום ופונו לבתי החולים השונים בעיר. לאחר הערכת מצב העלתה המשטרה את הכוננות בכל רחבי הארץ וביקשה מאזרחים, בעיקר בירושלים, להיות עירניים לסביבה כי ייתכן וינסו לעשות שוב פיגוע דומה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חלק מהמצלמות משמשות לזיהוי פנים
    דוד 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יבוא יום שכל ישראלי שיבקר בחו"ל יזוהה. במיוחד אם המגגר הביומטרי ידלוף, וזה יגיע. ואז יהיה להם את הפרטים המלאים של כל ישראלי. כל ארגון טרור ידע מי ישראלי ומי לא. כל מי שלא מחה נגד המאגר ושיתף פעולה יאכל אותה בעתיד
    סגור