דיגיטל וטק

פרטנר מוכנה למונדיאל: כמה תעלה לכם חבילת גלישה בקטאר?

טסים למונדיאל? פרטנר תציע חבילת גלישה דור 5 לקטאר ואיחוד האמירויות ללקוחות כל חברות הסלולר, העלות: 209 שקל לחבילת DATA דור 5 מבוססת eSIM בנפח 5GB למשך 30 יום
מערכת ice | 
אבי גבאי מנכל פרטנר (צילום כפיר סיוון)
קבוצת פרטנר הודיעה היום (חמישי) כי תציע ללקוחות כל חברות הסלולר חבילת גלישה דור 5 לקטאר ואיחוד האמירויות, לקראת פתיחת משחקי גביע העולם בכדורגל. פרטנר חברה לחברה בינלאומית אשר באמצעותה תספק ללקוחות כל חברות הסלולר חבילת DATA דור 5 מבוססת eSIM בנפח 5GB למשך 30 יום, במחיר של 209 שקל. החבילה תהיה זמינה לשימוש בקטאר ובכל מדינות איחוד האמירויות.
ההצטרפות לחבילה תתאפשר החל מהיום, חמישי, באמצעות השארת פרטים בעמוד ייעודי באתר פרטנר חו"ל, וקבלת שיחה חוזרת מנציג פרטנר לטובת איקטוב החבילה. על מנת ליהנות מהחבילה, על הלקוח להחזיק במכשיר תומך eSIM. על מנת ליהנות מתכונות הדור ה-5, על הלקוח להחזיק במכשיר תומך דור 5.
 
כמו כן, הודיעה פרטנר על הטבה ייחודית, כאשר היא תספק למצטרפים לחבילות סלולר 4G שלה חודש של תמיכה בדור 5, ללא תשלום נוסף. ההצטרפות תתאפשר בין תאריכי משחקי המונדיאל והחל מיום ראשון, מה-20 לנובמבר ועד ה-18 לדצמבר.
זאת ועוד, החל מיום ראשון תפתח פרטנר TV עבור צופיה ערוץ ייעודי בשם "כאן11 4K" באפיק 511, לצפייה באירועי גביע העולם בכדורגל באיכות 4K, במקביל לשידור המשחקים באיכות HD בערוץ הרגיל שבאפיק 11. הצפייה באיכות 4K תתאפשר ללקוחות בעלי ממיר פרטנר TV וגם מסך תומך 4K, כאשר הערוץ יאפשר הקלטות ו-CatchUp (צפייה נדחית למשך 7 ימים). הערוץ אינו כרוך בתשלום נוסף ויסיים את שידוריו בתום המונדיאל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה