שיווק ופרסום
תנובה, פרטנר, או אסם: זו הזוכה הגדולה בפרס האפי
בטקס חלוקת פרסי תחרות האפי 2022 קטפה חברת תנובה את הזהב בקטגוריית האפי פלטינום על הישג שיווקי מרשים לאורך שנים תחת הכותרת: "מחברת החלב של ישראל למעצמת חלבון חלופי: תנובה מציגה עולם חדש של צמיחה", וכמו כן זכתה בפרס הגרנד אפי על המהלך השיווקי המוצלח "סערה בכוס קפה, סדרת בריסטה של תנובה Alternative מבססת את ההובלה של תנובה בשוק תחליפי החלב", שאף זכה בפרס הזהב בקטגוריית משקאות. כל המהלכים הזוכים של תנובה הם בהובלת קבוצת McCann.
max פיננסים אף זכתה בפרס נוסף בטקס – פרס הזהב בקטגוריית Media innovation, עם המהלך: "רעות תקני איתי". למקום השלישי בקטגוריית האפי פלטינום הגיעו שריג אלקטריק ומשרד הפרסום מנצ' עם המהלך: "או שאתה נינג'ה אמיתי או שאתה שייקר כלשהו!".
עוד ב-
כללית ומשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב Publicis זכו בזהב בקטגוריית שירותים, נופש ופנאי, עם המהלך: "כללית active". פרטנר וקבוצת McCann זכו בזהב בקטגוריית תקשורת ומדיה עם המהלך: "בוקר טוב, בזק". זכייה נוספת בזהב בקטגוריה זו שייכת ל- yes ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, עם המהלך:"yes+ 2.0".
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה