שיווק ופרסום

תנובה, פרטנר, או אסם: זו הזוכה הגדולה בפרס האפי

תנובה היא הזוכה הגדולה בתחרות האפי, זכתה בשני הפרסים הגדולים: אפי פלטינום וגרנד אפי, זוכים נוספים בפרסי הזהב: אסם נסטלה, אופטיקנה, בנק מזרחי טפחות, דלתא גליל, המשביר, כללית, כלמוביל, עמותת יד שרה, עמותת שוות, פרטנר, קבוצת לאומי, קימברלי קלארק, קליל, max פיננסים, ו- yes
מערכת ice | 
תחרות האפי (צילום יח"צ)

בטקס חלוקת פרסי תחרות האפי 2022 קטפה חברת תנובה את הזהב בקטגוריית האפי פלטינום על הישג שיווקי מרשים לאורך שנים תחת הכותרת: "מחברת החלב של ישראל למעצמת חלבון חלופי: תנובה מציגה עולם חדש של צמיחה", וכמו כן זכתה בפרס הגרנד אפי על המהלך השיווקי המוצלח "סערה בכוס קפה, סדרת בריסטה של תנובה Alternative מבססת את ההובלה של תנובה בשוק תחליפי החלב", שאף זכה בפרס הזהב בקטגוריית משקאות. כל המהלכים הזוכים של תנובה הם בהובלת קבוצת McCann.

תנובה אף זכתה בפרס הזהב בקטגוריית מזון עם המהלך: "גדלנו והבנו: טל העמק - גבינה צהובה למבוגרים". כל המהלכים הזוכים של תנובה הם בהובלת קבוצת McCann. זכייה נוספת בזהב בקטגוריה זו שייכת לאסם נסטלה ולקבוצת McCann, עם המהלך "אין, אין, אין... קרם בייגלה?!!". בפרס הכסף בקטגוריית האפי פלטינום זכתה max פיננסים עם המהלך "ממיתוג מחדש בכפייה להצלחה עסקית", אותו הובילה קבוצת McCann.
 



max פיננסים אף זכתה בפרס נוסף בטקס – פרס הזהב בקטגוריית Media innovation, עם המהלך: "רעות תקני איתי". למקום השלישי בקטגוריית האפי פלטינום הגיעו שריג אלקטריק ומשרד הפרסום מנצ' עם המהלך: "או שאתה נינג'ה אמיתי או שאתה שייקר כלשהו!".

זוכים נוספים שהוכרזו במהלך הערב: בנק מזרחי טפחות ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG זכו בזהב בקטגוריית פיננסים עם המהלך: "להתקדם ולהישאר (עם) בן אדם". | קימברלי קלארק וקבוצתMcCann זכו בזהב בקטגוריית מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית עם המהלך: "המשפחתיזם של ניקול ". זכיה נוספת בזהב בקטגוריה זו שייכת לקליל וקבוצת McCann עם המהלך: "כוחו של חלון". 
אופטיקנה ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG זכו בזהב בקטגוריית קמעונאות עם המהלך: "מולטי הצלחה". זכייה נוספת בזהב בקטגוריה זו שייכת לדלתא גליל ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, עם המהלך: "איך הכנסנו את הישראלים ל - SOFTY ZONE". עמותת יד שרה ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG זכו בזהב בקטגוריית פעילות חברתית וציבורית - עמותות עם המהלך: " מגפת הבדידות". זכייה נוספת בזהב בקטגוריה זו שייכת לעמותת שוות ומשרד הפרסום מנצ', עם המהלך: "תראו אותנו". 
המשביר 365 החזקות בע"מ וקבוצת McCann זכו בזהב בקטגוריית פעילות חברתית וציבורית - מגזר עסקי, עם המהלך: " ל.א לאלימות נגד נשים". כלמוביל ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY זכו בזהב בקטגוריית רכב ותחבורה, עם המהלך: "Genesis Beyond Expectations". קבוצת לאומי וקבוצת McCann זכו בזהב בקטגוריית שיווק בעידן משבר, עם המהלך: "המציאות דופקת בדלת". 


כללית ומשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב Publicis זכו בזהב בקטגוריית שירותים, נופש ופנאי, עם המהלך: "כללית active". פרטנר וקבוצת McCann זכו בזהב בקטגוריית תקשורת ומדיה עם המהלך: "בוקר טוב, בזק". זכייה נוספת בזהב בקטגוריה זו שייכת ל- yes ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, עם המהלך:"yes+ 2.0".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה