דיגיטל וטק

אילון מאסק בצעד קיצוני: טוויטר תקצץ כ-3,700 עובדים

מקורבים בטוויטר מצפים להפחתה כוללת של 50% בכוח, המייצגים כ-3,700 עובדים, לאחר שמנכ"ל טסלה ומנכ"ל SpaceX רכש את החברה בשבוע שעבר. מאסק צפוי לדרוש מעובדים שפעם הורשו לעבוד מרחוק לעבוד כעת מחוץ למשרדי טוויטר בסן פרנסיסקו ומחוצה להם
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום vecteezy, יוטיוב/ TED)
עובדי טוויטר מצפים להפחתה כוללת של 50% בתוקף לאחר שהמנכ"ל של טסלה וחברת החלל SpaceX אילון מאסק, נטל את מושכות הרשת החברתית בשבוע שעבר. מדובר בכ-3,700 עובדים שישלמו במקום עבודתם.
המנכ"ל החדש של טוויטר  צפוי לדרוש מעובדים ברשת החברתית שפעם היו מורשים לעבוד מרחוק לדווח למשרדי טוויטר בסן פרנסיסקו ומחוצה לה, לפי בלומברג, שדיווח לראשונה על הפיטורים הצפויים.

על פי תקשורת פנימית שנצפה על ידי CNBC, מאסק תכנן להיפגש עם מעגל פנימי של אנשים שייעצו לו בטוויטר כדי לדון בפיטורים. בין המוזמנים היו משקיע הסיכון דיוויד סאקס מ-Craft Ventures, נשיא The Boring Company, סטיב דייויס, יחד עם סם טלר ואנטוניו גרסיאס מ-Valor Equity Partners. גרסיאס הוא משקיע ותיק בחברות אחרות של מאסק, כולל SpaceX וטסלה, והיה חבר מועצת המנהלים של טסלה.
כפי שדיווחה בעבר CNBC, מאסק הביא במהירות יועצים ועובדים מהימנים רבים מחברות אחרות שלו לטוויטר כדי לייעץ לו לגבי הצעדים הבאים לאחר סגירת העסקה בשבוע שעבר. מוקדם יותר השנה, מאסק חוקק מדיניות החזרה למשרד דומה בטסלה, עסקי הרכב החשמליים שלו, שממנה הוא הפיק את רוב הונו הרב.
בין 2010 ל-2021 הסתכמו סך ההכנסות של טוויטר בכ-25 מיליארד דולר, הוצאות המחקר והפיתוח שלה הסתכמו בכ-7.8 מיליארד דולר והרווח הנקי שלה היה במינוס של כ-1.3 מיליארד דולר במצטבר. בין היתר הוא הציע מנוי שעולה 8 דולר לחודש ויכלול אימות ל'וי הכחול' של המנויים. כל שאר המשתמשים בטוויטר לא יוכלו להשיג את הסמן שאומר שבעל החשבון הוא האדם שהם אומרים שהוא בטוויטר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה