דיגיטל וטק

בשורה לעובדי ההייטק: רובוט יגיש מנות במשרדים שלכם

חברת הפודטק SavorEat (סבוריט) תגיש מנות לעובדים שיוכנו באופן דיגיטלי, במקום וללא מגע יד אדם באמצעות "הרובוט שף" שפיתחה החברה
מערכת ice |  1
סבוריט (צילום סבוריט)
חברת הפודטק SavorEat (סבוריט) פותחת את השנה החדשה עם חיזוק שיתוף הפעולה הכי ישראלי שיש, במסגרתו תשיק את הפתרון שפיתחה לשוק ההייטק יחד עם חברת ההסעדה ירזין־סלע: החברה, שפיתחה פלטפורמה טכנולוגית לשוק ההסעדה הכוללת "רובוט שף" לייצור תחליפי בשר באופן דיגיטלי (וביניהם טכנולוגיית 3D) על פי העדפות הסועד, תטמיע לראשונה את מוצריה במספר משרדיי הייטק, ובתוך כך גם בחברת איירון סורס בתל אביב. במסגרת הפעילות סבוריט צפויה לספק את הפתרון שלה ואת מוצריה לעובדי החברה. בכך החברה דורסת רגל בקרב קהל יעד חדש ואסטרטגי במיוחד – שוק הייטק.
המנות שתגיש סבוריט לעובדים יוכנו באופן דיגיטלי, במקום וללא מגע יד אדם באמצעות "הרובוט שף" שפיתחה סבוריט. כשבהמשך יגיע השירות למוסדות הייטק וארגונים נוספים. מדובר בקהל יעד מרכזי של סבוריט, שכן, פלח שוק זה, בחלקו הגדול, מצהיר על עצמו כמפחית צריכת בשר (flexitarians), בנוסף, ברובו מהווה גם קהל יעד המאמץ טכנולוגיות וחדשנות במהירות (early adopters).
כאמור, הסכם שיתוף הפעולה עם קבוצת ירזין-סלע הוא מהלך אסטרטגי מהגדולים של סבוריט, שרואה בירזין–סלע שותפים משמעותיים לתהליכי הצמיחה של החברה. פעילות זו מצטרפת למאמצים המתמשכים שהחברה משקיעיה במהלך השנה בחשיפת הטכנולוגיה והמוצרים שפיתחה, לקהלים שונים בשווקים מקומיים ובינלאומיים, כפי שעשתה לאחרונה בשוק האמריקאי (שהינו השוק העיקרי אליו מכוונת החברה בשלב זה), עם חשיפה ראשונה של הטכנולוגיה במהלך השתתפותה בכנס ארגון המסעדות האמריקאי (NRA) שנערך בשיקאגו, ארה"ב במאי השנה ונחשב לאחד הכנסים העיקרים בשוק המזון. ההסכם המסחרי עם סודקסו ישראל שצפוי להוביל להכנסות ראשוניות מקדם את עסקיה של סבוריט שלב נוסף לעבר מסחור הטכנולוגיה והמוצרים שבפיתוח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צרלי צפלין
    משה 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד תאכלו תירס כמו בסרט זמנים מודרנים
    סגור