דיגיטל וטק

המשחק הסודי של גוגל כרום שלא הכרתם: איך להפעיל אותו?

כאשר משתמשי Chrome מאבדים את החיבור לאינטרנט, הם יראו סמל T-Rex מעל ההודעה המציינת "אין אינטרנט". כדי להפעיל את המשחק, השחקנים פשוט צריכים ללחוץ על מקש הרווח, מה שיגרום לדינוזאור לרוץ ולקפוץ מעל הקקטוסים שנכנסים לדרכו
מערכת ice |  1
גוגל כרום (צילום pixabay)
ל-Google Chrome יש משחק דינוזאורים נסתר שמשתמשים יכולים לשחק. ה-Wi-Fi לא היה קיים לפני מיליוני שנים כאשר דינוזאורים שוטטו על פני כדור הארץ, וזה גם לא נחוץ למשחק דינוזאור, הלא הוא Chrome Dino.
כאשר משתמשי Chrome מאבדים את החיבור לאינטרנט, הם יראו סמל T-Rex מעל ההודעה המציינת "אין אינטרנט". כדי להפעיל את המשחק, השחקנים פשוט צריכים ללחוץ על מקש הרווח, מה שיגרום לדינוזאור לרוץ ולקפוץ מעל הקקטוסים שנכנסים לדרכו.

אם אתה משחק במכשיר הנייד שלך, אתה יכול פשוט להקיש על האגודל. קפיצה מעל קקטוסים מרוויחה נקודות, ואי ניקוי הקפיצה נותן לשחקנים את "המשחק נגמר" הנורא. רוצה לשחק במשחק גם כשיש לך אינטרנט? הקלד chrome://dino בדפדפן האינטרנט שלך כדי להתחיל
גוגל הוציאה את המשחק ב-2014, ולפי ראיון עם מעצב המשחק סבסטיאן גבריאל ב-2018, הנושא נוצר בהשראת העובדה שאובדן גישה לאינטרנט הוא כמו לחזור לתקופות פרהיסטוריות, דיווח Game Rant. בזמן שהמשחק היה בפיתוח, מעצבים העניקו לו את שם הקוד "פרויקט בולאן", כהומאז' למרק בולאן, סולן להקת T-Rex.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טוב שנזכרתם (ל"ת)
    גל 09/2022/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור