דיגיטל וטק

וואטסאפ תהפוך אתכם לסטיקרים מגניבים – כך זה ייראה

תמונה ראשונה מראה איך אפליקציית התקשורת הפופולארית תיקח את הפנים שלכם ותהפוך אותם לחבילת סטיקרים בלי שתצטרכו לעבוד קשה. מתי זה יגיע לכולם?
יאיר מור | 
וואטסאפ (צילום vecteezy)
בקרוב תהפכו לסטיקרים – כך חושף אתר WABetaInfo, שהצליח למצוא בקוד של גרסת הבטא החדשה של וואטסאפ לאנדרואיד ראיות ראשונות לאיך שייראו האווטארים שהאפליקציה מבית מטא (פייסבוק לשעבר) עובדת עליהם בימים אלה.
העובדה שהחברה עובדת על האפשרות לעצב אווטאר אישי אינה חדשה, וכבר דיווחנו עליה בעבר. עם זאת, זו הפעם הראשונה בה אפשר לראות כיצד נראית חבילת "סטיקרים" שנוצרת באופן אוטומטי בהתאמה אישית למשתמש.
כפי שניתן לראות בתמונה, האפליקציה יוצרת עבור המשתמש לא אווטאר אחד, אלא סדרה שלמה של כאלה, הכוללת אווטאר מניף אגרופים באוויר לאות ניצחון או שמחה ("יששש!"), אווטאר המרים שני אגודלים, אווטאר שמסתכל הצידה במעין שאט נפש, אווטאר בוכה, אווטאר בוכה מצחוק, אווטאר מוחא כפיים, אווטאר זועם, אווטאר מאוהב, אווטאר המעיף נשיקה באוויר, אווטאר המחזיק לב שבור, אווטאר עם עוגה, בלון וכוכב, אווטאר תוהה, אווטאר קורץ, אווטאר מקלל, אווטאר עם מוח מתפוצץ, אווטאר #FacePalm (סוף סוף) ועוד.
לא ברור האם האווטארים בדוגמה שלפנינו מעוצבים לפי מנכ"ל מטא, מארק צוקרברג, אבל אי אפשר להכחיש שיש דימיון רב ביניהם לבין דמותו הווירטואלית שראינו כבר במספר הדגמות של ה"מטאוורס".
כאמור, היכולת נמצאת כרגע בפיתוח, אך נראה שהיא הולכת ומתקרבת לבשלות. בשלב הראשון, כאמור, ניתן יהיה ליצור אווטאר תמונה לשימוש בתמונת הפרופיל ובחבילת סטיקרים אישית. בהמשך, ככל הנראה בעתיד הרחוק הרבה יותר, ניתן יהיה להפעיל מעין פילטר ווידאו שמלביש את האווטאר על פניו של המשתמש בזמן אמת בזמן שיחות וידאו באפליקציה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה