דיגיטל וטק

אייפון 14 יגיע גם לרוסיה? זה האיום על אפל

על פי שר המסחר של המדינה, למרות השעיית מסחר פיזי ברוסיה על ידי אפל, הצרכנים יוכלו לרכוש את הדגם החדש של החברה, במסגרת מנגנון מסחר ייחודי
מערכת ice | 
אייפון 14 (צילום יח"צ)
לקוחות רוסים יוכלו לקנות את האייפון 14 החדש, למרות ההשעיה המתמשכת של אפל על מכירת מוצרים פיזיים במדינה, על פי הודעת שר המסחר של רוסיה, דניס מנטורוב מהיום (יום חמשי) בבוקר. לפי סוכנות המדיה הרוסית בבעלות הממשלה, RIA Novosti, מנטורוב הודיע ​​כי מכשיר אפל החדש, שנחשף ביום רביעי באירוע מרהיב בקליפורניה, יהיה זמין כ"יבוא מקביל". לפי מנגנון זה, קמעונאים רוסים יכולים לקנות מוצרים זרים ללא אישור היצרן או בעל הסימן המסחרי, בעזרת מתווכים שאינם רוסים, שקנו את הסחורה באופן חוקי.

"למה לא? אם לקוחות רוצים לרכוש את הטלפונים האלה, הם מוזמנים. תהיה אפשרות כזו", אמר מנטורוב באירוע הפורום הכלכלי המזרחי בוולדיווסטוק, שברוסיה. מנגנון ה"יבוא המקביל" מאפשר לחברות רוסיות לייבא סחורות לרוסיה באופן חוקי ללא רשות היצרן. הוא הוצג במרץ, כאשר חברות מערביות, כולל אפל, נכנעו ללחץ בינלאומי לעצור את כל היצוא לרוסיה, בעקבות פלישתה לאוקראינה.
 
הרשימה המפורטת של מוצרים שאושרו ל"יבוא מקביל" פורסמה ביוני והיא מתעדכנת מעת לעת. חלק ממוצרי אפל כבר נכללו ברשימה,  אך כעת, ההודעה של מנטורוב מאשרת שגם הרוסים יוכלו לקבל את הדגם החדש של ענקית הטכנולוגיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה