דיגיטל וטק

מהפכה בחנויות הנוחות: הרובוטים החדשים שייתנו ללקוחות שירות

רובוטים קטנים עם ידיים דמוית צבת שמספיק חכמים כדי לדעת אילו משקאות פופולריים נכנסים למאמץ להפוך את חנויות הנוחות לנוחות עוד יותר.
מערכת ice | 
רובוט (צילום צילום מסך)
בימים האחרונים בטוקיו, הרובוט בשם TX SCARA החליק קדימה ואחורה מאחורי המדפים המקררים בחלק האחורי של חנות FamilyMart. הזרוע המכנית שלו תפסה בקבוק או קופסת שימורים מהערימות לצד, ואז הרובוט החליק למקום הנכון והניח את המשקה על המדף - במקום שנבחר לאחר שהבינה המלאכותית והמצלמות הזעירות שלו התאימו לסוג של משקה למה שחסר.
TX SCARA ממלא תפקיד נחוץ ב"קונביני" של יפן, כפי שנקראות החנויות הקטנטנות המוכרות בכל מקום המוכרות חטיפים, משקאות וחטיפים. רוב החנויות הללו פתוחות 24-7, מלאות ב-3,000 סוגי מוצרים, אך יש בהן מעט עובדים יחסית. מדפי המשקאות מאחור נמצאים הכי רחוק מהקופה, וגורמים לעובדים לרוץ הלוך ושוב. וחלל המשקה מקורר, קר בצורה לא נוחה עבור אנשים להישאר שם יותר מדי שעות.

TX SCARA, שמחיר ולא ידוע, יכול לחדש את המלאי של עד 1,000 בקבוקים ופחיות ביום. הבינה המלאכותית שלו, המכונה "GORDON", יודעת מתי והיכן צריך להציב מוצרים על המדפים, לפי Telexistence שבסיסה בטוקיו, שיצרה את TX SCARA.
"אנחנו רוצים להפוך את כל העבודות החוזרות והמשעממות שבוצעו על ידי בני אדם לאוטומטיות. זה הכיוון אליו אנו הולכים. והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשתמש ברובוטים", אמר המנכ"ל ג'ין טומיוקה.
רובוטים תעשייתיים כבר נפוצים במפעלים, אבל החברה של 50 עובדים של Tomioka רואה פוטנציאל גדול במחסנים ובמרכזי בית, אמר. הרובוטים שלו הם הרבה יותר סבירים מרובוטים תעשייתיים, כמו אלה במפעלי רכב, אבל יכולים להיות מכריעים לא פחות עבור צרכים חברתיים, שנועדו להתקיים יחד ולשתף פעולה עם אנשים, לעזור במשימות שגרתיות ובסיסיות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה