דיגיטל וטק

elektros מכריזה על שיתוף פעולה מסקרן בתחום הרכבים החשמליים

החברה הודיעה כי תפתח בשיתוף פעולה עם AI Venturetech כדי לחקור שילוב של טכנולוגיות בינה מלאכותית בתפעול רחבים חשמליים
מערכת ice | 
רכב חשמלי (צילום unsplash)
חברת Elektros האמריקנית, שעוסקת בפיתוח וייצור כלי רכב חשמליים, הכריזה כי תשתף פעולה עם מעבדת AI Venturetech בנושאי הטמעת טנולוגיית בינה מלאכותית ברכבים. נושאי המחקר שעל הפרק: סייעים קוליים בתוך הרכב, מיטוב הסוללה באמצעות ניתוח טכנולוגי מתקדם וכמובן - הגביע הקדוש של תחום הרכב - נהיגה אוטונומית.
בתחום הנהיגה האוטונומית יבחנו החברות שילוב טכנולוגיית נסיעה ללא נהג עם כלי רכב חשמליים לטובת תחבורה אוטונומית במסלולים קבועים כמו באוניברסיטאות, מחסנים או סיורי אבטחה ליליים המשתמשים בשילוב של חיישנים, מצלמות, מכ"ם ובינה מלאכותית ללא מפעילים אנושיים.
עוד יבחנו החברות את הטמעתם של סייעים קוליים בתוך הרכב. בעזרת עיבוד שפה טבעית (NLP), סייעים קוליים יכולים לספק מידע על נושאים כגון חדשות, מזג אוויר, פרטים על מקומות מעניינים, ניווט, חניה ונקודות טעינה כדי לשפר את הבטיחות, הנוחות וחוויית הרכב הכללית עבור המשתמש.
תומס באסטמאנטה, מייסד ומנכ"ל AI Venturetech אמר על שיתוף הפעולה: "אנו נרגשים מאוד לעבוד עם Elektros על דרכים לשילוב למידת מכונה ובינה מלאכותית בשוק הרכב החשמלי הצומח במהירות. באמצעות קשרי הנדל"ן הנרחבים שלהם, לחברה יש פוטנציאל לבנות זיכיון לאומי של תחנות מנוחה לטעינת רכבים חשמליים עבור צרכנים ממעמד היוקרה ומעמד הביניים כאחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה