דיגיטל וטק

הנוהל החדש של אוסטרליה במסגרת התקנת קריפטו

הממשלה החדשה של אוסטרליה, בראשות ראש הממשלה אנתוני אלבניה מאז ה-23 במאי, תתחיל בסקירה של אופן ניהול נכסי מטבעות קריפטוגרפיים, במטרה לשמור על נהלים מעודכנים ולהגן על הצרכנים, אמר שר האוצר האוסטרלי ג'ים צ'אלמרס בהצהרה שפורסמה ביום שני

מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
"האוסטרלים חווים מהפכה דיגיטלית בכל מגזרי הכלכלה, אך הרגולציה נאבקת לעמוד בקצב ולהסתגל למגזר נכסי הקריפטו", אמר צ'למרס בהצהרה.
"כשלב ראשון באג'נדה של רפורמה, משרד האוצר ייתן עדיפות לעבודת 'מיפוי אסימונים' ב-2022, מה שיעזור לזהות כיצד יש להסדיר נכסי קריפטו ושירותים נלווים. זה לא נעשה בשום מקום אחר בעולם, אז זה יעשה להפוך את אוסטרליה למובילות בעבודה זו".

מיפוי אסימונים כולל חשיפת המאפיינים של כל אסימוני הנכסים הדיגיטליים באוסטרליה, כולל התרשמות של סוג נכס הקריפטו, הקוד הבסיסי שלו וכל תכונה טכנולוגית מגדירה אחרת, על פי סידני מורנינג הראלד. "כפי שהוא נראה, מגזר הקריפטו אינו מוסדר ברובו, ואנחנו צריכים לעשות קצת עבודה כדי להגיע לאיזון הנכון כדי שנוכל לאמץ טכנולוגיות חדשות וחדשניות תוך שמירה על הצרכנים", אמר צ'למרס.
 
"עם התפשטות ההולכת וגוברת של נכסי קריפטו - במידה שניתן לראות פרסומות קריפטו מודבקות בכל רחבי אירועי ספורט גדולים - אנחנו צריכים לוודא שלקוחות העוסקים בקריפטו מקבלים מידע ומוגנים כראוי", נאמר בהצהרה. צ'למרס אמר כי לפני השלמת "מיפוי האסימונים", הממשלה תפרסם נייר התייעצות עם המגזר על מסגרת רגולטורית.
"חברות ה-Web3 הגדולות של המחר זקוקות לגמישות כדי להיות מסוגלות לחדש היום", אמר ל-CoinDesk בהודעת טקסט, הולגר אריאנס, מנכ"ל Banxa, חילופי קריפטו מבוסס אוסטרליה, המשקף את החששות שהחלל מתפתח במהירות. , הרגולציה תצטרך להתאים.
"למרות שאנו מאמינים שתרגיל מיפוי האסימונים הוא צעד בכיוון הנכון, אנו מקווים לראות שיתוף פעולה הדוק מתמשך עם התעשייה שלנו כדי שניתן יהיה להציב את המסגרות הרגולטוריות המתאימות", כתב.
נראה כי המהלך הפך לסוגיה פוליטית מכיוון שהוא מגיע שלושה חודשים לאחר שממשלתו של אלבניה הביסה את ממשל העבודה הקודם תחת סקוט מוריסון. צ'אלמר אמר כי "הממשלה הקודמת התעסקה ברגולציה של נכסי קריפטו אך קפצה בטרם עת ישר לאפשרויות מבלי להבין תחילה מה מוסדר".
"ממשלת אלבניה נוקטת בגישה רצינית יותר כדי להבין מה יש במערכת האקולוגית ואיזה סיכונים יש להסתכל בהתחלה", אמר צ'אלמרס.
צ'למרס ציין כי "המטרה תהיה לזהות פערים בולטים במסגרת הרגולטורית, להתקדם בעבודה על מסגרת רישוי, לסקור מבנים ארגוניים חדשניים, לבחון את חובות המשמורת של צדדים שלישיים לנכסי קריפטו ולספק אמצעי הגנה נוספים לצרכן", לפי ההצהרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה